Saturday, 12 April 2014

Too Fab, Orly

Too Fab, Orly  z linii Flash Glam Fx to chyba mój najulubieńszy topper. Jest prosty, nie ma za dużo typów brokatu i świetnie błyszczy, jest bardzo lustrzany - do tego stopnia, że trudno było złapać na nim ostrość, aparat mi wariował i wszystko się rozmywało. Poza tym w butelce jest dużo brokatu, a baza pomaga w nakładaniu - nie trzeba łowić i fajny efekt mamy już przy jednej warstwie (ja jednak wolę dodać jeszcze topcoat, bo baza trochę matowieje i wtapia się w bazę). Mogłoby się wydawać, że to taki zimowo-świąteczny lakier i sama pomyślałabym najpierw o nałożeniu go na czarny, granatowy czy ciemnofioletowy, ale zastanowiłam się bardziej i doszlam do wniosku, że będzie rządzić na neonach, a przede wszystkim na bieli! W ogóle jakoś napaliłam się teraz na biel i białe ciuchy (a to do mnie niepodobne!) Do tego biały + metalik to idealne połączenie, będzie sie działo. Tutaj na Jade Is The New Black, OPI.

Too Fab, Orly  from Flash Glam Fx line is one of my favourite gold toppers. It's super sparkling and mirror-like, to the point it was difficult to take a sharp photo, it was glowing so much that my cam went crazy. Also, you get a lot of glitter in one bottle, the clear base is really good and you can reach great look in one coat, but I prefer to add also topcoat, to get super sleek and shiny look - here the base goes a little matte and flat. It may look a little winter-like and my first thought would be to wear it over black, plum, navy blue etc., but I started to think it's going to rock on neons but especially on white! I'm really into white this season (even feel like getting some white clothes, very uncommon!). White + metallic touch is going to look big. Here over Jade Is the New Black, OPI.



11 comments:

  1. ładny , ale bardziej kolorystycznie kojarzy mi się z jesienią ;)

    ReplyDelete
  2. ładny, ale faktycznie na bieli by mu było chyba najlepiej :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jak zrobię na bieli, to na pewno pokażę :) Aż mnie skusiło, że chyba na jutro takie mani będzie. :D

      Delete
    2. no to super! to będę czekać ;) i tak jakoś jeszcze teraz sobie pomyślałam, że ten topper kojarzy mi się z lakierami z topshopu!

      Delete
  3. Świetny topper i super wygląda na tej zieleni :)

    ReplyDelete
  4. śliczny top :) ale te pazurki jak dla mnie są bardziej świąteczne - Bożonarodzeniowe niż wiosenne :D hehe

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...