Monday, 21 April 2014

Pink Marble, Lemax

Hmm na dzisiaj mam lakier Lemax z serii marmurkowej, co prawda te lakiery nie kojarzą mi się z marmurem, a raczej jakimś budyniem albo piankami z makiem. :P W każdym razie lakiery okazały się być całkiem przyzwoite, zwłaszcza, że kosztują jakieś śmieszne pieniądze. Muszę niedługo zamówić resztę tych bardziej nietypowych propozycji (neonoweee). Baza jest taka pół kryjąca, ale maluje się nimi łatwo i bez smug. Nałożyłam 3 cienkie warstwy, żeby kryło idealnie, dają niesamowicie szkliste wykończenie (nie nakładałam tutaj żadnego topcoatu). Może nie są super trwałe i trochę szybko odkrpyskują, ale i tak są ekstra. Zakochałam się w tym drobnym czarnym brokacie. :3

That's a polish without any name, basically the whole series was called marble and it comes from a brand called Lemax. To me it doesn't look like marble at all, but rather like some marshmallows with poppy seeds. :P Anyway, it's an inexpensive brand with interesting polishes. The base is rather sheer but it applies easily and  it's smudge free. I had to apply 3 thin coats and they give an amazing glossy finish (I didn't apply any topcoat here). Maybe they're not very long lasting and they chip rather easily, they're still cool polishes. I love this fine black glitter. :3


21 comments:

  1. Szkliste wykończenie powiadasz? :) Mam ze dwa takie lakierki (dość stare) i wcale nie są szkliste, wysychają do takiego niemalże matu. Ale może zmienili formułę :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bo te lakiery można kupić w dwóch formułach, matowej i błyszczącej :)

      Delete
    2. Ooo to dobrze, że są dwie wersje bo już myślałam, że coś mi odbiło. :D Mój zestaw jest bardzo, bardzo szklisty. :)

      A lakierów najlepiej chyba szukać na Allegro, ja nigdy na żywo na nie nie wpadłam jeszcze. ;)

      Delete
  2. świetny! bardzo mi się podoba, że też wcześniej nigdzie nie napotkałam go na mojej drodze...

    ReplyDelete
  3. A akurat ten lakier mam i dla mojej przyjaciółki się trzymał przez tydzień prawie idealnie, u mnie też dawał radę :v
    Sam kolor jest przeuroczy i go uwielbiam :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. To może mi się jakoś zle trafiło, już sama nie wiem...nosiłam chyba ze dwa kolory i żaden z nich nie powalał trwałością, ale może to była wina bazy/topu. ;)

      Delete
    2. Albo paznokci, wiadomo, nie każde się polubią z danym lakierem. Mam znajomą, której tydzień trzymają się lakiery z Miss sporty, a mnie nawet pół dnia nie wytrzymują. A szkoda, bo niektóre kolorki kuszą :v

      Delete
  4. a mają też neony z czarnymi drobinkami?
    (taką samą wersję jak u Ciebie też mam i chwalę :) )

    ReplyDelete
    Replies
    1. mają, mają, właśnie się na nie czaję. :) na pewno są genialne.

      Delete
  5. jest śliczny. nie wiem dlaczego ja nim jeszcze nie malowałam!

    ReplyDelete
  6. uwielbiam te lakiery :)
    mam wszystkie pastelowe a neony już do mnie idą ^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. Uuu, zazdroszczę...Muszę kliknąć jak najszybciej. :D

      Delete
    2. ja właśnie wybieram na allegro :)

      Delete
  7. Te lakiery są wyjątkowo urocze, trudno się im oprzeć :DDDd

    ReplyDelete
  8. Za każdym razem, gdy widzę te "marmurki" przez głowę przelatuje mi myśl "ciekawe czy tak wyglądałby lakier z dodatkiem pieprzu" ;)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...