Tuesday, 1 April 2014

New Bohemian, Color Club

Dzisiaj chciałabym kolejny lakier z serii już chyba klasykowo-kultowej, tym razem z Color Club. New Bohemian jest chyba jednym z moich ulubionych lakierów CC, mimo że jest prosty i taki dość podstawowy. Wiosenne lakiery dopiero teraz powoli mnie przyciągają i mięta/turkus jest na mojej liście 'do noszenia jak najszybciej' :) Trudno mi w sumie opisać czemu jest taki świetny, po prostu trzeba nim pomalować i zobaczyć na własne oczy. Jest raczej chłodny, ale nie taki całkiem miętowy, raczej pomiędzy miętą a turkusem. Malowanie okej, ja nałożyłam 3 cienkie warstwy. Jest miłość. ;)

Today I'd like to show another classic/iconic polish, this time from Color Club. I think it's one of their best shades, even though it is so simple and basic. I'm slowly heading towards more spring polishes and mint/turquoise is on my 'to wear asap' list. :) It's hard to describe why it is so cool, you just need to apply it and see it yourselves. It's cool toned, but not extremely minty, it's a mix of mint and turquoise, something in between. Application is fine, three thin coats. Looooove.



11 comments:

  1. Przez Ciebie jeszcze bardziej mi przykro, że nie udało mi się zdobyć tego setu. :P

    ReplyDelete
  2. O tak, ja też jestem w nim zakochana i bardzo lubię go nosić :D

    ReplyDelete
  3. Piękny kolor <3 W ogóle lubię lakiery tej marki :)))

    ReplyDelete
  4. Replies
    1. Też o tym pomyślałam.. Bo jeszcze nie miałam okazji go nosić :)

      Delete
  5. Śliczna, świeża miętka :)

    ReplyDelete
  6. fajny, taki pomiędzy dwoma odcieniami :)
    wiosennie jak się patrzy :)

    ReplyDelete
  7. podoba mi się ten nietuzinkowy odcień :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...