Saturday, 26 April 2014

Jasmine, Shimmer Polish

Halo halo,
Na dziś mam pierwszy Shimmer Polish Jasmine i oczywiście bardzo się jaram. Szczerze mówiąc nigdy nie miałam szału na lakiery indie, bo lubię kupować w zwykłych sklepach, a poza tym zawsze jak coś mi się spodobało to albo było trudno dostępne, wyprzedane itp - więc nie miało to sensu i nie wkręciłam się w indie. No, ale kiedy miałam okazję ponosić i pokazać Shimmer Polish, nie mogłam odmówić. :D
Jasmine to dość intensywny turkusowy brokat z dodatkiem nieco większych zielonych i niebieskich drobinek, do tego spora gama złoto-miedzianych hexów i dość małych rubinowo-czerwonych hexów - bardzo mi się podobają w takim wydaniu, odcinają się od reszty i wyglądają jak małe klejnoty. Malowanie proste i bezproblemowe - nałożyłam na turkusowy krem, bo nie lubię marnować fajnych glitterów, żeby uzyskać krycie, poza tym baza fajnie wybija kolor i jednak zawsze trochę łatwiej to zmyć. Tutaj więc mamy bazę plus 2 warstwy brokatu. Świetnie wygląda w sztucznym świetle albo słońcu, jest bardzo imprezowy...aż mam ochotę gdzieś pójść!

Hello Ladies,
I'd like to show you my first Shimmer Polish, called Jasmine. Obviously, I'm all excited. To be honest, I've never been into indie polish, because I like to buy in regular stores and whenever I liked something, it was either  sold out, difficult to get, so it never made any sense to me. But since I had a chance to wear and show you Shimmer Polish, I couldn't say no to it. :D
Jasmine is a bright turquoise fine glitter filled with tiny blue and green glitter, a variety of gold/coppery hexes and fairly small ruby red hexes which clash against the rest - I love the red glitter here, they look like little jewels. Application is fine and easy - I applied it over turquoise base, so I don't waste a lot of glitter to reach opacity and I always find glitters a bit easier to remove then. So, it's a base + 2 glitter coats. It looks amazing in artificial light or sunlight, it's a great party nail polish, I almost feel like dancing, hah!





                                                 Facebook | Bloglovin | Instagram | Twitter

21 comments:

  1. <3 <3 <3

    Hey Shimmer Polish, I want them too! :D

    ReplyDelete
  2. Totalnie nie mój odcień bazy, nie chciałabym, ale i tak uważam, że śliczności ;)

    ReplyDelete
  3. Matko,gdzie mogę go dostać ?

    ReplyDelete
  4. cudowny :) taki klejnocik na pazurkach :)

    ReplyDelete
  5. piękny jest ale jego cena + przesyłka mnie odstrasza nieco

    ReplyDelete
  6. ten jest piekny. a wiesz moze jakie firmy robią coś takiego, tyle ze kremowa baza i nie-brokatowe drobiny? i czy gdzies w Polsce mozna to upolowac?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Z takich dostępnych u nas to kojarzę tylko te z Claire's (ale to nie wszędzie ich sklepy są).
      Teraz Superpharm ma swoje lakiery Life i akurat od niedawna są fajne matowe toppery, przy połączeniu z jakimś lakierem jelly może być podobny efekt (wstawiłam wczoraj na swoim facebooku takie zdjęcia na szybko, jak chcesz, to zobacz). ;)

      Delete
    2. o dzieki! musze sie im przyjzec i cos pokombinowac. wlasnie fajnie jest jak brokatu jest mniej niz wiecej, bo jak maluje Golden Rose to jak na moj gust za duzo sie dzieje ;)

      Delete
  7. a ja się do zachwytów nie dołączą, zwyczajnie ten lakier mi się nie podoba :)

    ReplyDelete
  8. mnie się bardzo podoba :) ale chyba na wszystkich pazurkach nie koniecznie, bardziej jako dodatek ;p

    ReplyDelete
    Replies
    1. Heheh, a ja właśnie jakoś nie przepadam za mani z akcentami, tzn. u kogoś ekstra, a u siebie nie mogę.
      Jak szaleć, to po całości. :D

      Delete
  9. Skąd Ty bierzesz takie cuda? :) Jest genialny :D

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...