Tuesday, 29 April 2014

Grace Green, Models Own

Grace Green, Models Own
To jeden ze starszych odcieni Models Own, ale jest bardzo klasyczny, a raczej uniwersalny. Lubię takie kolory, bo pasują do wszystkiego, a szczególnie lubię je latem - fajnie wyglądają z bardziej jaskrawymi ciuchami, czymś w stylu safari, no i z czernią. Dla mnie to taka ciekawsza wersja szarych paznokci. No i takie brudne zielenie fajnie wyglądają z opalenizną. Malowanie jest ok, jak właściwie w przypadku większości kremów Models Own, zawsze łatwo się nakładają. Do tego szybko wysychają i nieźle się trzymaja - nosiłam go kilka dni bez żadnych odprysków.

Grace Green, Models Own
That's an older shade from Models Own but it's super classic, or rather versatile. I like such shades because they match everything and I like them especially in the summer - they look great with brighter clothes or with anything safari-like. The shade is creme khaki green, I love the way it looks with a bit of suntan. Application is fine, like in case of any Models Own creme, they're always super easy to apply. 2 coats here. It's fast drying and wears well - I had it on my nails for a couple of days and no chippin occured.



                                                 Facebook | Bloglovin | Instagram | Twitter

12 comments:

  1. kolor ciekawie prezentuje się na twoich paznokciach, ale mam wrażenie, że to odcień tego typu, z którym nie wytrzymałabym zbyt długo :P

    ReplyDelete
  2. ciekawa jestem jakbym się z nim czuła na pazurkach ;p bo na pierwszy rzut oka mi się nie spodobał ale jak dłużej na niego patrzę to bardziej się przekonuję ;)

    ReplyDelete
  3. Lubię od czasu do czasu takie stonowane kolory :)

    ReplyDelete
  4. ostatnio uwielbiam takie odcienie, idealnie pasują mi do wiosennej parki :)

    ReplyDelete
  5. Bardzo oryginalny. Jakoś siebie w nim nie widzę, ale jest niespotykanym to na pewno ;)

    ReplyDelete
  6. Kolor jest super. Uwielbiam takie zielenie:)

    ReplyDelete
  7. Nie wiem czy mi by pasował, ale interesujący jest ten odcień, niespotykany :v

    ReplyDelete
  8. a ja teżż go maamm od wielorypka!

    ReplyDelete
  9. Bardzo ciekawy kolor. Tak się zastanawiam i chyba nie mam w swoim zbiorze podobnego koloru. Nie wiem czy by mi pasował, bo jest dość specyficzny, ale na Twoich paznokciach wygląda bardzo ładnie.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...