Thursday, 10 April 2014

Galaxy 12 Golden Rose

Galaxy 12 Golden Rose
To świetny i elektryzujący niebieski piasek - kolor to dla mnie taka mieszanka kobaltu i błękitu pruskiego. W ogóle sam piasek jest trochę większy i bardziej chropowaty niż inne, kojarzy mi się trochę z cukrem (baza jest lekko jelly i to chyba daje takie wrażenie). Jest też wypełniony mikro holo drobinkami (nie wiem czemu, ale strasznie chowały się na zdjęciach, nawet w sztucznym świetle - a na żywo naprawdę fajnie błyszczą). Bardzo mi się podoba i nie mogę się doczekać na trochę więcej słońca, żeby go ponosić. Malowanie w porządku, typowe dla piasków. Jednak w związku z tym, że to taki intensywny niebieski polecam dobrą bazę pod spód, żeby uniknąć przebrawień. Mam nadzieję, że się podoba. :)

Galaxy 12 Golden Rose
That's a great cobalt-Prussian blue liquid sand. I find this sand to be a little bit more gritty than others and it looks a bit like sugar crystals (because the base is jellish and it gives such an impression). It is also filled with micro holographic sparkles (they didn't want to transfer in the photos, even in artificial light). I really like the way it looks and I can't wait for a sunny weather to wear it at last. Application is fine, just regular sand application. Since it's a bright, electric blue I suggest using a good base underneath to avoid staining. Hope you enjoy :)



13 comments:

  1. Myślałam, że jest ciemniejszy, ale i tak bardzo mi się podoba :)

    ReplyDelete
  2. Piękny, ale nie jestem zadowolona z trwałości piasków Galaxy, więc chyba nie kupię.

    ReplyDelete
  3. efekt mi się podoba, ale jestem ciekawa jak ze zmywaniem, wydaje mi się, że przy tego typu lakierach jest to dużo bardziej czasochłonne

    ReplyDelete
  4. Ekstra kolor, muszę go poszukać... ostanio stwierdziłam, że mam stanowczo za mało piasków :P

    ReplyDelete
  5. bardzo ciekawy kolor :)wspaniale wygląda na paznokciach

    ReplyDelete
  6. Bardzo ładny kolor, chociaż nie urzekł mnie jakoś wybitnie.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...