Monday, 14 April 2014

179 Yellow, My Secret

W końcu coś z brightsów - ale ja nadal nie mam nastroju do noszenia takich kolorów, pogoda jest przygnębiająca, ponura i deszczowa - w ogóle nie jest wiosennie, nie podoba mi się to. Pochodzi z ostatniej 4-częściowej kolekcji Hot Colors My Secret - bardzo mnie bawi, bo to podstawowe kolory i nazwają się po prostu Yellow, Red, Blue, Green. Podoba mi się to. Na dzisiaj mamy Yellow, jeśli tak typowałyście, to mam dobrą wiadomość: zgadłyście. :D
Jeśli chodzi o kolor, to jest to coś pomiędzy bananami a cytryną, w butelce wydaje mi się bardziej pastelowy niż na dłoniach - ale ja mam chyba karnację, która wybija takie lakiery.
Lakier ma naprawdę dobre krycie i aplikację - dobrze kryje po dwóch cienkich warstwach a malowanie bezproblemowe - jedyną wadą może być tu nakrętka, krótki pędzelek - nie jest to najwygodniejsze i trudniej się maluje przy takich kryjących lakierach (ten jest prawie jak farba olejna), więc trzeba się po prostu przyzwyczaić i "wyczuć". :)

Something bright at last - even though I don't really feel like wearing anything bright yet, the weather is pretty dull here, gloomy and rainy - doesn't sound like spring at all. It comes from the latest My Secret four-piece Hot Colors collection - it's quite fun because they are basic shades and they're just named Yellow, Red, Blue, Green, I like it. And this is Yellow, you got it right! It has really good coverage/application - you reach opacity in two coats and application is basically easy, the only drawback is the cap/brush - it's not very comfortable and the brush is fairly short, so it's a little difficult with such opaque shades (it's almost like an oil paint), you need to get used to it. ;)



14 comments:

  1. o ile nie lubię żółtych lakierów to ten wygląda całkiem nieźle :)

    ReplyDelete
  2. Zolty to kolor, który raczej rzadko nosze na paznokciach, miałam aż jeden lakier w tym kolorze :P

    ReplyDelete
  3. podoba mi się, lubię taką żółć :)

    ReplyDelete
  4. świetny i jeszcze jak tak dobrze kryje to będzie mój ;)

    ReplyDelete
  5. świetny i jeszcze jak tak dobrze kryje to będzie mój ;)

    ReplyDelete
  6. od środy ma być ładniejsza pogoda :)

    ReplyDelete
  7. Kurczaczki, u Sabb wygląda zupełnie inaczej ;p

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...