Tuesday, 22 April 2014

165 Sensique

165 Sensique
165 pochodzi z jakiejś starszej kolekcji, ale to mój idealny granat, więc musiałam pokazać. Ma świetne wykończenie, mega mega szkliste, a sam kolor jest też perfekcyjny - nie jest ani za niebieski ani za ciemny. Taki marynarski granat na lato, trafiony w punkt. :) Lubię takie proste kolory i proste wykończenia, bo ze wszystkim dobrze grają, a ja nie mam ostatnio za dużo czasu na zmiany lakierów. Piaski czy szalone glittery są fajne, ale jakoś lepiej ostatnio czuję się w prostocie, piękne kremy to jest to. Tutaj aplikacja bez zarzutu, dwie bezproblemowe warstwy. :) W każdym razie szukam podobnych lakierów, jak coś Wam się kojarzy, to dajcie mi znać. Tak, nadal mi mało, haha. ;)

165 Sensique
It comes from their older collection but it's my perfect navy blue polish. It has a beautiful shiny finish and the shade itself is just perfect. It's not too blue, not too dark. It's a perfect marine navy blue for summer to me. I like such basic shades because they match almost everything and I actually feel better wearing something simple. Even though I like sand polishes, crazy glitter etc, I think I feel the best with pretty cremes. Here application is really easy, two happy coats. :) Anyways, I'm looking for similar marine blues, if you can think of anything similar, please let me know! I haven't got enough, hahah!



                                                 Facebook | Bloglovin | Instagram | Twitter

6 comments:

  1. bardzo szkliste wykończenie, wręcz wydaje się jakby zdjęcia były robione jeszcze na mokro, podoba mi się
    niestety nie kojarzę niczego w ten deseń, ale jeśli przyjdzie mi coś do głowy to dam znać ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Byłoby fajnie, ja tylko kojarzę jeden Models Own, ale został chyba wycofany, bo od bardzo dawna go nie widziałam. :(

      Delete
  2. świetny granat :) ja dalej szukam idealnego granatu dla siebie :)

    ReplyDelete
  3. Piękny granat! Ja mam chyba podobny z GR, Rich Color 16

    ReplyDelete
  4. Faktycznie, do marynarskich zdobień idealny! :)

    ReplyDelete
  5. fajny odcień, chyba mu się przyjrzę :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...