Sunday, 27 April 2014

05 Life

Jeśli śledzicie mnie na FB, to wiecie, że dorwałam je wczoraj i musiałam pokazać chociaż jeden, tak bardzo się nimi podeksyctowałam (na dzisiaj nr 05). Jak już pewnie wiecie, wypuszcza je Superpharm (do jutra jest promo 1+1 na lakiery, więc polecam się tam udać). Bardzo fajna i nietypowa kolekcja, jestem pod wrażeniem, że coś takiego zrobili - jak widać, jeśli się chce, to wszystko można. :D
Matowy pastelowy glitter to jest to, wygląda super na pastelach, ciemnych lakierach czy neonach. Ja wybrałam pastele, bo wygląda to jak lukier, ciasto, babeczki i inne pyszności, aż mam ochotę je zjeść.
Podoba mi się w nim to, że hexy są małe i w jednym rozmiarze - już trochę przytłaczają mnie brokaty "na bogato". Tutaj mamy biały, żółty, niebieski, brzoskwiniowy i czerwony brokat. Jeśli chodzi o malowanie, jest naprawdę w porządku, brokatu jest bardzo dużo, rozprowadza się raczej dobrze, ale wiadomo, że może zrobić się jakaś luka. Tutaj 1 warstwa na  Sensique 179 Violet Lea.

I got it yesterday and couldn't wait to show it. Life is an inexpensive brand and these polishes are released by a drug chain store. It's really awesome that they come up with more and more interesting stuff. Matte pastel glitter is something to die for, I love it. In 05 there's a mix of white, yellow, peach, blue and red.  I also love the fact that these are small hexes and that they're all in the same size - I'm a bit tired of crazy glitter combos. Anyway, it's going to look pretty on each pastel shade, but also on anything dark or bright/neon. I had to go for pastels, it looks like some ice topping and I want to eat my nails haha. Application wise - glitter is very dense and basically it spreads well, sometime you end up with a bald spot, but it's not horrible. Here it's 1 coat over Sensique 179 Violet Lea.




                                                 Facebook | Bloglovin | Instagram | Twitter

27 comments:

  1. Jak słodko *.* Dlaczego mam tak daleko do Super-Pharmu ?!

    ReplyDelete
  2. bardzo fajny :) i faktycznie cukierkowo :D chyba się przejdę jutro do SP... ^^

    ReplyDelete
  3. Kupiłam dziś 8 sztuk :D
    Taka promocja, że aż żal było nie skorzystać.. Tego twojego nie mam, ale też mi się podoba :)

    ReplyDelete
  4. moje pierwsze skojarzenie efektu na paznokciach to również zdobione babeczki, za to lakieru w butelce - niczym płynne konfetii ;)

    ReplyDelete
  5. Świetny jest! Na pazurkach wygląda o wiele ładniej, tak wiosennie :)

    ReplyDelete
  6. W buteleczce nie zachwyca, ale na paznokciach efekt bardzo ładny :)

    ReplyDelete
  7. ale słodko! :) strasznie fajna kolorystyka tych drobinek

    ReplyDelete
  8. wygląda słodziutko ten topperek <3

    ReplyDelete
  9. To chyba jutro zawitam do SP i zobaczę czy jeszcze jakieś ciekawe zostały, bo ten jest śliczny :v

    ReplyDelete
  10. A ja je sobie odpuściłam... teraz żałuję:(

    ReplyDelete
  11. ale świetny, szkoda, że go nie widziałam :(

    ReplyDelete
  12. Bylam w piatek w sp i skorzystalam z promocji ale niestety tych topow nie bylo, ale za to byly fajne zelki z folia!

    ReplyDelete
  13. kupiłam dziś 4 :p ale tego nie wzięłam i już żałuję. jest świetny. jak confetti albo faktycznie jakaś słodka posypka. jutro trzeba znowu odwiedzić sh :p

    ReplyDelete
  14. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  15. Bardzo lubię lakiery Life :) top wyglada uroczo

    ReplyDelete
  16. Jest świetny! Muszę go namierzyć, bo przy ostatniej promocji kupiłam 3 lakiery Life, ale tylko te które zostały już na półce :(

    ReplyDelete
  17. genialnie wygląda tne topper *.*

    ReplyDelete
  18. posypka, jak ich nie bedzie w obu superach to sie zastrzele ;p

    ReplyDelete
  19. Te lakiery opanowały już chyba całą lakierową blogosferę, a ja patrzę i myślę dlaczego mnie jeszcze w SP nie ma! Prześliczny, cukierkowy.. jestem zachwycona:)

    ReplyDelete
  20. Ale piękny kolor topera, takiego jeszcze nie widziałam i chcę mieć! :D

    ReplyDelete
  21. fajne kolorowe paznokietki :D

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...