Sunday, 2 March 2014

Warsaw, Kobo

Warsaw, Kobo
Nie wiem czemu Kobo zdecydowało się, żeby taki właśnie kolor reprezentował Warszawę. Bardzo lubię to miasto i wydaje mi się, że można było je połączyć z jakimś bardziej optymistycznym odcieniem :)...Ale może wybór był po prostu przypadkowy. Tak czy siak, lakier jest szary ale jednocześnie ciekawy. Wykończenie jest jakby metaliczne - ale efekt jest delikatny, na pewno nie przypomina lakierów o wykończeniu foliowym czy chrome. Ma też w sobie różowo-niebieski glass flecki, ale są bardzo delikatne i lekkie, pół-transparentne. Malowanie bezproblemowe i ogólnie bardzo lubię ten lakier. Lubię nosić wszystkie odmiany metalicznych lakierów, pasują do mojego stylu. A poza tym jest dość unikatowy, nie widziałam podobnych lakierów.


I don't really know why the brand selected such a shade to represent Warsaw. I love the city and I think it could be associated with a more optimistic colour, but maybe their choice was simply random. Who knows. Well, it's a grey polish, but at the same time it's quite interesting. The finish is slightly metallic - but the effect is mild, it's nowhere near chrome/foil finish. It also includes pink-blue glass flecks, but they're very soft, almost a little translucent. Application is fine and I really like this nail polish overall. I really like wearing all sort of metallic polishes, they match my style a lot. It's also quite unique, I haven't seen many similar polishes.













And a track called Warszawa for today, David Bowie. ;)

15 comments:

  1. Fajne są w nim te drobinki :) Nie wiem, dlaczego jeszcze go nie mam, muszę kupić :D

    ReplyDelete
  2. Jakoś średnio do mnie przemawia, ale na Twoich pazurkach bardzo ładnie wygląda :)

    ReplyDelete
  3. Jakoś nie przekonuje mnie ten lakier do siebie. Chyba nie mój kolor.

    ReplyDelete
  4. może akurat szary przez wszechobecny tutaj beton? ;D chociaż ja też lubię Warszawę ;))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pewnie tak, ale to takie stereotypowe...a mi się wydaje, że Warszawa to coś więcej. :) Chociaż te drobinki dodają zdecydowanie uroku, może tak działa ta koncepcja.

      Delete
  5. Może w macie by wyglądał lepiej. Niestety jak dla mnie jest okropny.

    ReplyDelete
  6. A mnie ten lakier bardzo pzrekonuje :) o!

    ReplyDelete
  7. Cudowny kolorek podoba mi sie ;)

    ReplyDelete
  8. Też nie rozumiem dlaczego taki kolor dobrali do Warszawy. ;P Ale mam go u siebie i bardzo podoba mi się ten różowy poblask :)

    ReplyDelete
  9. fajnie się te drobinki prezentują, bez nich byłoby strasznie smutno ;)

    ReplyDelete
  10. mi też nie przypadł do gustu :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. To chyba jeden z tych lakierów, który się albo kocha albo nienawidzi. :)

      Delete
  11. Byłam 2 razy w Warszawie i właśnie kojarzy mi się z taką szarością :P Nie wiem czemu :) A lakier dosyć.. dziwny:)

    ReplyDelete
  12. ale on jest ładny :D ja bym tam z chęcią przygarneła go :D

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...