Sunday, 30 March 2014

So Couture, Claire's

So Couture, Claire's
Dla mnie to taki bardziej letni niż wiosenny lakier, ale już trudno! Bardzo kojarzy mi się z takim letnio-plażowo-piaskowo-opalonym lookiem i wyglądałby super na morzem. Poza tym fajniej wyglądałby na opalonej skórze niż jasnej, dlatego jeszcze poczekam z noszeniem go.  So Couture to taki karmelowo-neutralny brąz, jest fajnie stonowany i ma w sobie coś takiego delikatno-miękkiego...jak jakieś przyszne desery z karmelem...i jadalnym brokatem. :D Brokat tutaj jest świetne, to w sumie bardziej niewielkie glassflecki, drobinki...Na paznokciu nie wyglądają jak złota tafla, tylko są rozproszone. Uwielbiam takie efekt, gwiezdny. ;) 2 warstwy

So Couture, Claire's
To me it's more of a summer nail polish than a spring one, but I decided to show it anyway. It reminds me a lot of summer-beach-bronze-sandy look and it would look awesome at the seaside I believe. I also think it'd look cooler on slightly tanned skin than fair, so I'll wait a little with wearing it. So Couture is a toffee-brown neutral shade, it's nicely toned down and it looks very soft - like some delicious caramel desserts....with edible glitter. :D I love golden glitter here actually they're rather small glass flecks, sparkles, they don't look like an overlay of colour but like separate particles, I love this effect. 2 coats.



9 comments:

  1. ooo fajny, u mnie by się zlał z palcami ale popatrzeć mogę :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. no właśnie mi się trochę też zlewa...jak się opalę to powinien lepiej wyglądać.

      Delete
  2. wg mnie kolor jest cudny ,a dodatek złotych drobinek dodaje mu jeszcze więcej uroku

    ReplyDelete
  3. strasznie mi przypomina CG Fast Track, tylko 2 tony ciemniejszy

    ReplyDelete
  4. choć nie lubię odcieni brązu na paznokciach to ten mi się podoba :)

    ReplyDelete
  5. Jak dla mnie to jest bardzo elegancki, ale trochę jesienny.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ooo, no może trochę i jesienny też. Mi ten shimmer kojarzy się z piaskiem i słońceeeeeem. ;)

      Delete
  6. nie przepadam za takimi złotymi drobinkami, ale kolor sam w sobie jest piękny :)

    ReplyDelete
  7. nie jestem pewna czy mi się podoba czy nie

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...