Sunday, 9 March 2014

Nail Art Sunday: Dots and Stripes

Postanowiłam zrobić jakiś optymistyczny wzorek, bo zdecydowałam, że ten tydzień musi być super fajny i moje paznokcie posłużą jako magiczny zaklinacz. ;) W ogóle jakoś robi się już wielkanocnie u mnie, nie wiem czemu, jeszcze trochę za wcześnie...no ale już mnie kuszą pastele, pisankowe zdobienia i kropki...lepiej skupię się póki co na kwiatkach, nie mogę doczekać się już wiosny.
Tutaj zrobiłam 3 nierówne paski i dodałam białe kropki. Jest prosto, ale fajnie i przede wszystkim szybko. Takie wzorki wieloryby lubią najbardziej.


I decided to go for something optimistic on nails as I want this week to be super cool and I hope my nails will serve as sort of magic. ;) I'm getting into Easter nail arts, don't know why, it's a bit too early!...I'd better play with some florals soon, I cannot wait for spring! Anyways, I did three irregular stripes in bright colours and added white dots. I think it's simple but great. I like simple designs the most.


OPI ALPINE SNOW + ESSIE CUTE AS A BUTTON + SENSIQUE FORGET ME NOT + MY SECRET KIWI

13 comments:

  1. jak lizaki takie podłużne w kształcie słupków :D

    ReplyDelete
  2. "Biedroneczki są w kropeczki" :D takie pierwsze skojarzenie ;)

    ReplyDelete
  3. słodkie, aż się uśmiechnęłam ;)

    ReplyDelete
  4. Świetnie Ci to wyszło! A te kropeczki tylko dodają uroku:)

    ReplyDelete
  5. wielki plus za te pozytywne kolorki :)

    ReplyDelete
  6. kolorowo, cukierkowo i kropkowo - tak jak lubię :D

    ReplyDelete
  7. pozytywnie :) bardzo w moim stylu

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...