Saturday, 22 March 2014

LIPS: Coral Kiss, Kobo

This entry will be in Polish only, as I write hyper-long posts and since make up is only a side-topic on my blog, I'm not sure whether many of my foreign readers would be interested in it. If you have any questions about this lipstick, feel free to leave a comment below. Nail polish post coming up! :)

308 Coral Kiss, Kobo to taki mały dziwak, jeśli chodzi o kolor - tzn. patrząc na nazwę spodziewałam się koralowego koloru, a to raczej taka czerwień przełamana koralem. Czasem wydaje się bardziej koralowa, czasem bardziej czerwona. Zimą nosiłam intensywnie koralową czapkę i bardzo wybijała koralowy kolor tej szminki.Pasowały do siebie idealnie...a bez czapki szminka nie jest specjalnie jaskrawa, ale wiadomo, jest to wyrazisty kolor. Czyli podsumowując: dziwak. :) W pozytywnym sensie oczywiście, to chyba mój ulubiony kolor z całej kolekcji Colour Trends, najczęściej ją nosiłam.
Maluje się dobrze, jest dość twarda ale dobrze napigmentowana. Ładnie się utrzymuje, nie rozlewa poza kontur i nie przesusza szybko ust. Według mnie cena jest adekwatna do jakośći, choć opakowanie mogłoby być ładniejsze i trochę solidniejsze...Ale tak naprawdę, jak marzy mi się coś takiego ekstra wizualnie dla samego faktu posiadania czegoś "ekstra wizualnie", to po prostu sięgam po wysoką półkę.



14 comments:

  1. O, też ją mam! :) Jest to jedyna szminka tej firmy jaką posiadam (reszta kolorów jakoś nie przypadła mi do gustu...), te kolor jest super!

    ReplyDelete
  2. ależ usta! :)))
    dokładnie, dziwak z niej :D taki dość czerwony :D
    ja nie mam jeszcze żadnej z KOBO :)

    ReplyDelete
  3. O jaaaaa!! Piękna jest!! I widać, że Ci pasuje **
    Jakoś nigdy nie interesowało mnie Kobo, pora to chyba zmienić

    ReplyDelete
  4. Piękna szminka. Pasuje do Twoich ust.
    Masz piękny kolor włosów :)

    ReplyDelete
  5. Zgadzam się z resztą dziewczyn.... jest piękna :D i idealnie pasuje :)

    ReplyDelete
  6. Kolor ma całkiem ładny, ale taki dziwny dla mnie to ani koral, ani czerwień.

    ReplyDelete
  7. Piękna zgaszona czerwień! Wygląda wspaniale na ustach :)

    ReplyDelete
  8. wygląda niesamowicie, bardzo zmysłowo :)

    ReplyDelete
  9. Cudowny kolor! Muszę się za nią rozejrzeć :)

    ReplyDelete
  10. Faktycznie dziwak, ni koral ni czerwień, ale trzeba przyznać, że na ustach prezentuje się pięknie :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...