Monday, 3 March 2014

Jem TOPSHOP

Jem to świetny topper na wiosnę, bo daje coś w stylu 'owocowego' efektu. Najbardziej podoba mi się na białych lakierach, prawie białych i brzoskwiniowych. Sam w sobie Jem jest takim lekko wypranym czerwonym, jest zgaszony - na pewno nie jest głęboką, rubinową czerwienią. Na potrzeby zdjęć nałożyłam go na mleczną biel, a potem dodałam jeszcze jedną warstwę białego (jelly kanapki rządzą ;)). Dodałam go też na brzoskwiniowy, a na koniec dodałam matowy topcoat (uwielbiam ten efekt, wygląda wtedy jak takie urocze, cukrowe pastylki). Malowanie jest bezproblemowe, brokat ładnie się rozprowadza, nabiera się odpowiednia ilość i pierwsza warstwa wygląda już dobrze. Ciągle to powtarzam, ale ogromnie lubię lakiery z Topshopu, jeszcze żaden mnie nie zawiódł. ;)

I think Jem is a very pretty topper for spring, as it gives sort of 'fruity' look. I especially like it on white, almost white and peach polishes. Jem itself is a slightly washed out red, it's a bit toned down - it doesn't look like a deep, bright, ruby red.  For swatching purposes I layered it over milky white polish, then added another white layer on top (jelly sandwiches rule), I also applied it on a peach polish and added a matte topcoat later on (I loooove this look, it looks like some cute, sugar candy). Application is fine, glitter spreads easily, you get just the right amount of it in one coat. It dries quickly. I always repeat that, but I'm a huge fan of Topshop polishes.



14 comments:

  1. zaczniesz ty kiedys podpisywac te bazy? co to jest to piczowe?;p

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oj no chciałam właśnie, ale nie pamiętam czego użyłam, bo bardzo dawno robiłam te zdjęcia. Coś mi świta, ale nie wieeeem.

      Delete
  2. Nie używałam jeszcze żadnego lakieru z TS. A ten wygląda ciekawie, tak delikatnie :)

    ReplyDelete
  3. Bardzo podoba mi sie ten kolorek poszukuje takiego lakieru :)

    ReplyDelete
  4. też jeszcze nic z TS nie mam, wersja z koralem bardzo mi się podoba ^^

    ReplyDelete
  5. W macie wygląda uroczo :)

    ReplyDelete
  6. Fajnie wygląda :) Zwłaszcza w macie.

    ReplyDelete
  7. świetnie zwłaszcza jak jest zmatowiony :D

    ReplyDelete
  8. Również ubóstwiam TopShopowe lakiery! :) Świetna jakość!

    ReplyDelete
    Replies
    1. ooo, to dobrze, że nie jestem sama. rzadko widuję je na blogach i nie mam jak skonfrontować swojej opinii. :)

      Delete
  9. ale ekstra na paznokciach wygląda :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...