Thursday, 13 March 2014

Goldie but Goodie, China Glaze

Goldie but Goodie pochodzi z kolekcji Autumn Nights (2013) i to jeden z moich ulubionych złotych lakierów, przynajmniej ostatnio. Ma bardzo ładny odcień, nie jest przesadnie złoty, raczej stonowany. Tak właściwie to wygląda jak mieszanka blado miedziany i złoto-srebrnych płatków (bo nie są to takie typowe, shimmerowe drobinki). Na żywo dużo bardziej widać, że to miks różnych odcieni złota. Wykończenie jest świetne, bardzo bardzo błyszczące i gładkie, bez śladów pędzelka - idealnie foliowe i odblaskowe, wygląda nieco jak płynne złoto. Ma też bardzo dobre krycie, taką konkretną, kryjącą formułę, ale nie za gęstą - nie utrudnia aplikacji. Tutaj 2 cienkie warstwy, sprawdziłby się pewnie też świetnie w stemplowaniu. Moja nowa wielka miłość.

Goldie but Goodie comes from Autumn Nights collection (2013) and it is one of my favourite gold polishes. It's a very pretty hue, not very yellow, but rather toned down - in fact, it looks like a combo of pale copper and silver/gold particles. In person it's even more visible, you can clearly see it's a mix of seperate colours. Finish here is brilliant, super shiny and sleek - it's amazing, foily and sparkling. It looks like liquid gold. Coverage is good, formula is dense but easy to apply. Two thin coats here, I guess it'd be good for stamping as well. Pure love.




17 comments:

  1. Genialny jest, foliowe lakiery są świetne :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. folie to jedne z moich ulubionych lakierów, tym bardziej, że nie przepadam za noszeniem dodatków, więc chociaż na paznokciach trochę bogactwa. :D

      Delete
  2. Ja jestem zachwycona, spodziewalam sie ruchu pedzelka widocznego na paznokciu, ale nie! :) Pierwszy raz spotykam sie z metalicznym kolorem, bez wad :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. tak, srebrna wersja jest taka sama (w sensie jeśli chodzi o wykończenie), w ogóle piękne folie w całej kolekcji były, szkoda, że teraz nie ma u nas Chinek, więcej zabawy z dokupowaniem. :(

      Delete
  3. Ja złoto lubię tylko w połączeniu z czernią.

    ReplyDelete
  4. piękny :) i tak jak kiedyś nie lubiłam złota, to teraz mam jakąś złotą fazę :p

    ReplyDelete
  5. Za złotem nie przepadałam, jednak ostatnio coraz bardziej się przekonuję do tego koloru. Podoba mi się właśnie taki stonowany. Dla osoby, która próbuje się przekonać do takich odcieni idealny :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. myślę, że ogólnie trzeba znaleźć swój odcień i wykończenie - dla mnie w sumie odcień złota ma drugorzędne znaczenie, ja po prostu uwielbiam foliowe i metaliczne wykończenia za efekt jaki dają. ;)

      Delete
  6. cudny, lubię złote lakiery :)

    ReplyDelete
  7. Wyjątkowy, wspaniały! Bardzo mi się podoba

    ReplyDelete
  8. It's a gorgeous gold polish *__*

    ReplyDelete
  9. świetnie wygląda na paznokciach! idealna powierzchnia i piękny kolor :)

    ReplyDelete
  10. ale świetny, bardzo mi się u Ciebie podoba :) chociaż znając życie to na moich paznokciach już by mniej mi się widział ;p

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...