Wednesday, 5 March 2014

Galaxy 26, Golden Rose

Musiałam pokazać dzisiaj ten lakier, bo idealnie pasuje do pogody. Nie wiem, wszystko dzisiaj jest szaro-biało-czarne i jeszcze raz szare. Hmm...gdzie ludzie uwielbiają rozmawiać o pogodzie? Powinnam się tam przeprowadzić.
Galaxy z Golden Rose jest trochę kontrowersyjną kolekcją, ale mi bardzo wpadła w oko. Wydaje mi się, że kluczem do jej polubienia jest umiarkowanie przy nakładaniu. Dlatego praktycznie każdy z nich nakładam na kremową bazę (poza tymi bardziej piaskowymi), wtedy brokat jest w miarę gładki i nie tworzy grubej powierzchni.
Galaxy 26 to mieszanka małego biało-czarnego brokatu, bardzo drobnego fioletowo-różowego brokatu (właściwie to prawie pyłek, który tworzy poświatę) i nieregularne kawałki srebrnej, holograficznej folii. Nałożyłam 1 warstwę (tutaj wygląda prawie jak topper), potem dodałam drugą (i uzyskałam prawie całkowite krycie, do tego fiolowy pyłek jest wtedy dużo bardziej widoczny, zależnie od kąta patrzenia - podoba mi się to!). Co sądzicie?


I had to show this polish today as it matches the weather perfectly. I don't know, everything looks grey, white and black today, and more grey! Mhmm...Where people love to talk about weather? I should move there.
This nail polish line appears to be a little controversial, but I really like it a lot. I think the key to Galaxy is moderation in application. This is why I apply them over cremes (apart from the ones with sand finish), so the glitter doesn't built up and nails look even and pretty. 
Galaxy 26 is combination of small glitter in black and white, super fine magenta glitter (it almost creates sheen) and larger, irregular silver holographic foil pieces. I applied 1 coat  (it looks more like a topper) and later one added another (then it becomes almost opaque and magenta sheen is much more appearent - it's only visible at certain angles, I like it!) Hope you enjoy.

 1 coat || 1 warstwa:








2 coats || 2 warstwy:




13 comments:

  1. Ciekawy lakier :) Fajnie wygląda na szarości.

    ReplyDelete
  2. W takiej wersje wygląda całkiem intrygująco ;)

    ReplyDelete
  3. ciekawie wygląda:) przy dwóch warstwach bardziej do mnie przemawia

    ReplyDelete
  4. Fajnie współgra z takim fioletem :) Z jedną warstwą zdecydowanie bardziej mi się podoba ;)

    ReplyDelete
  5. uzyskałaś świetny efekt ;)

    ReplyDelete
  6. on jest idealny i solo i na czymś :3

    ReplyDelete
  7. Na tej bazie galaxy wygląda całkiem fajnie.

    ReplyDelete
  8. Świetnie to wykombinowałaś :) W takiej wersji mi sie ten Galxy podoba :)

    ReplyDelete
  9. malowałam tak ostatnio galaxy 29 na tej samej bazie, fajnie wyglada :)

    ReplyDelete
  10. Super drobinki :) i świetnie wyglądają na tym kolorze :)

    ReplyDelete
  11. wczoraj do mnie przywędrował ten Galaxy, bardzo fajny pomysł mi podrzuciłaś na jego uzycie :)

    ReplyDelete
  12. Wygląda cudnie, szczególnie w takim połączeniu!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...