Monday, 17 March 2014

Digital Glitter, Orly

Hej
Na dzisiaj szybka notka, bo padam. Właściwie to pisałam już klik klik o Digital Glitter z Orly, ale niektórzy byli ciekawi jak będzie wyglądał na innych kolorach, a więc przybywam. Mam nadzieję, że się przyda i spodoba. Lubię go na jaskrawych i pastelowych lakierach, ale na białym jest najlepszy.

Hello
That will be a quick post as I'm a little tired. I actually wrote about click click Digital Glitter from Orly already, but some of you wanted to see it on other shades, so here they go. Hope you enjoy. I actually like it on brights and pastels, but white is still winning to me.


Over IsaDora Cherise
Over Colour Alike 485
Over Sea Breeze Sensique

17 comments:

  1. świetny, podoba mi się połączenie z różem :)

    ReplyDelete
  2. Lubię brokaciki na paznokciach, ale ten nie specjalnie przypadł mi do gustu :)

    ReplyDelete
  3. Mi się te toppery nie podobają, nie przepadam za drobinkami.

    ReplyDelete
  4. na białym rzeczywiście najlepiej się prezentuje :)

    ReplyDelete
  5. Na każdym z lakierów wygląda fajnie:)

    ReplyDelete
  6. Najładniej wygląda na różu :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. chyba też z tych wszystkich tutaj właśnie na różowym mi się podoba - muszę jeszcze większe neony i korale przetestować, ale chyba też byłby super.

      Delete
  7. mam, tylko dlaczego jeszcze nie używałam?? o.O czas spiąć zad i zacząć częściej malować :)

    ReplyDelete
  8. na różowym najbardziej mi się podoba. ale naj naj naj to on jest dla mnie na czarnym :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ooo na czarnym? nie próbowałam jeszcze...muszę koniecznie to zbadać! :)

      Delete
  9. całkiem nieźle, ale szału nie ma ;p

    ReplyDelete
  10. Faktycznie, ten ostatni najładniejszy :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...