Saturday, 22 March 2014

Deep, SpaRitual

SpaRitual, Deep to lakier w wersji mini, dostałam go w darach losu od SpookyNails. To bardzo ładny odcień szarego, głęboki i raczej chłodny, więc nie daje brudno-błotnego wrażenia. Wolę taki typ szarości, fajnie też, że jest dość ciemny, co bardziej pasuje do mojej karnacji. Ma w sobie też fioletowo-różowy shimmer, ale prawdę mówiąc nie jest szczególnie widoczny - dla mnie to na plus. Malowanie przyjemne i w sumie bezproblemowe, mimo mniejszego pędzelka. Przydałby mu się błyszczący topcoat, ale nie dodawałam na zdjęciach, wolałam pokazać go saute.
SpaRitual, Deep is a mini polish I got from SpookyNails. It's a very pretty shade of grey, deep and cool toned, so it doesn't look dirty or muddy, but rather classic. I prefer such shades of gray, it's also fairly dark, so it looks better on my skintone than lighter greys. It's also filled with purple-pink shimmer, but to be honest, it's not super visible - which for me is good. Application is nice and flawless. I think it needs glossy topcoat, but I didn't add it for swatches, as I wanted to show it saute.





8 comments:

  1. bardzo ładny kolor, sama raczej rzadko używam szarości, ale ten odcień wypada bardzo korzystnie

    ReplyDelete
  2. nie taki zły chociaż ja bym go nie chciała :P - nie mój kolor

    ReplyDelete
    Replies
    1. no, w sumie jest po prostu taki dość zwykły...ale ładny. :D

      Delete
  3. on jest super, tylko za gęsty dla mnie na ten maciupki pędzelek ;p

    ReplyDelete
    Replies
    1. na wielorybie paznokiety w sam raz. :3

      Delete
  4. bardzo ładnie wygląda ten delikatny połysk :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...