Friday, 7 March 2014

Cute As a Button, Essie

Na dzisiaj taki prawie klasyk, no i ikona Essie, Cute As a Button...który rzeczywiście jest bardzo uroczy, jak na taką nazwę przystało. Na koniec tygodnia musiałam pokazać coś lekkiego i wesołego, a ten lakiery chyba idealnie się do tego nadaje. :) Nie mogę się doczekać kiedy ponoszę go wiosną/latem na stopach...to mój rytuał co roku. :) No i nie wiem, ten lakier w sumie jest banalny, ale ma w sobie coś takiego, że go uwielbiam. Wydaje mi się, że jest tak ładny przez wyraźne koralowe nuty, a do tego wyraźnie upiększa dłonie i stopy. Malowanie ok - ja wybieram 3 ciekie warstwy, to moja ulubiona metoda - przy 2 grubszych musiałam uważać na smugi. Cute as a Button ma też świetny połysk - w ogóle kremy Essie w większości mają świetne szkliste wykończenie i to jest super. 

Cute As a Button, Essie
Well, it's a classic and iconic Essie pink, I'd say... and it is indeed very cute. I needed to show something simple and happy after the whole week and this polish was a great choice, I guess. :) I can't wait to wear it on my toes in spring/summer...it's my ritual every year! I don't know, it's a simple shade but I cannot stop loving it. I believe this shade is that pretty because it has a distinct coralish hue,  and it looks super flattering on hands/feet. Application is fine, I need 3 thin coats - I tried to apply two thicker but I had to watch out for smudges, so I prefer my thin method - as always. It also has a beautiful glossy finish - I think Essie creme polishes have one of the glossiest finishes ever, I like it.



11 comments:

  1. Uwielbiam ten lakier :) Jest uroczy i pełen radości, no i rzeczywiście upiększa podkreślając kobiecość :)

    ReplyDelete
  2. Ładny, ciekawie się prezentuje na paznokciach.

    ReplyDelete
  3. prześliczny :) uwielbiam takie ciepłe kolorki

    ReplyDelete
  4. Bardzo go lubię, jeden z moich ulubionych:)

    ReplyDelete
  5. Mam go w swojej kolekcji, ale jeszcze czekam do wiosny. Jestem pewna, ze będzie też pięknie wyglądał latem, na opalonych dłoniach!
    PS. Bardzo lubię zaglądać na Twojego bloga. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję i zapraszam. :) Na opalonych też rewelacyjny, w ogóle chyba przy każdej karnacji będzie wyglądał świetnie. :)

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...