Sunday, 16 March 2014

Confetti Fun 178, My Secret

Confetti Fun 178 z My Secret jest bardzo wesoły, jak już sama nazwa wskazuje. ;) Strasznie lubię lakiery, które kojarzą się z jedzeniem i ten jest idealny pod tym względem. Wygląda jak przyprawiona dyniowa zupa krem...z brokatem. No, nie może być lepiej. Pomarańczowy jest dość blady, nieco rozbielony ale nie pastelowy - trochę trudno odcień do noszenia. Zwykle mogę nosić pomarańczowe lakiery bez problemu, ale z tym poczekam chyba do lata i ciemniejszej skóry. Nie jest jednak zły, polubiłam go. Na zdjęciach 2-3 cienkie warstwy, powierzchnia nie jest super gładka, więc można dokładać topcoat.

Confetti Fun 178, My Secret is real fun, as the name suggests. :) I actually love polishes which resemble food and this one is perfect. It looks exactly like a spiced pumpkin soup...and glitter. It can't get any better. The shade is pale orange and it's a bit difficult to wear, I'd say.  Usually I can pull off wearing orange polishes, but this time I gotta wait till summer to wear it, I think it's going to look way better against darker complexion. It doesn't look bad though, it's fine. 2-3 thin coats here, surface isn't super sleek so you may want to apply topcoat.


16 comments:

  1. Też go mam, jest mega pozytywny! :) Ogólnie cała ta seria bardzo przypadła mi do gustu :)

    ReplyDelete
  2. Bez drobinek podobałby mi się bardziej ;)

    ReplyDelete
  3. Podoba mi się seria confetti ale niestety nie mam do niej dostępu :)

    ReplyDelete
  4. Pasuje Tobie ten kolor :) Nie mam jeszcze żadnego lakieru z tej serii :)

    ReplyDelete
  5. Eh, a do Natury mam tak daleko :( Śliczny kolor :)

    ReplyDelete
  6. Fajniutki :) Mam biały i też bardzo lubię :D

    ReplyDelete
  7. z całej serii Confetti, tylko biały i niebieski mi się podoba. Ten niestety do mnie nie przemawia,

    ReplyDelete
  8. Nie za bardzo mi przypadł do gustu. Mam biały, podoba mi się też niebieski, ale ten do mnie nie przemówił.

    ReplyDelete
  9. śmiechowy jest ale dziwaczny :D

    ReplyDelete
  10. ten też jest super :) ja mam biały i niebieski :)

    ReplyDelete
  11. u Ciebie ten lakier mi się podoba :)

    ReplyDelete
  12. Świetny, mi się cała ta seria bardzo podoba :)

    ReplyDelete
  13. niezbyt podoba mi się ten mix w pomarańczowym odcieniu ;p

    ReplyDelete
  14. Trochę dziwne połączenie tych kropek z pomarańczowym kolorem.

    ReplyDelete
  15. mi sie bardzo podoba :D jednak ja bym go nie nosiła na wszystkich pazurkach tylko bym go dała jako jakiś akcent na serdecznym palcu :D

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...