Friday, 28 March 2014

719 Forest, IsaDora

Hmm, każdy publikuje jakieś wiosenne paznokcie, no ale Waleń zawsze musi robić na opak, a przynajmniej tak to zawsze przedstawia. Ogólnie teraz mam ochotę na jakieś ciemne i mroczne kolory, pomimo tego, że nastrój mam okej....A przechodząc do lakieru to Forest z IsaDora jest pięknym oliwkowo-zielonym lekkim metalikiem, z dodatkiem złoto-zieloneg shimmeru. Wygląda na dość ciemny lakier, ale ten taki oliwkowo-złoty połysk przez środek paznokcia jest mocno widoczny. Świetnie wygląda szczególnie w słońcu i sztucznym świetle. Mało teraz jest takich lakierów, z takim wykończeniem, rzadko widzę coś podobnego w nowych kolekcjach. Malowanie okej, konsystencja łatwa w obsłudze - pędzelek jest szeroki i zaokrąglony, mi to ułatwia aplikację. Wydaje mi się, że na zdjęciach robi mi trochę "krabowe" palce, ale na żywo ładnie wygląda i pasuje mi do karnacji.

Well, everyone's posting some spring manicures, but I'm always a bit different, haha. It seems so...
I really feel like wearing something dark and gloomy now, even though I'm feeling good. Anyways, Forest from IsaDora is a beautiful olive green soft metallic, filled with green-gold shimmer. It looks fairly dark on nails, but it has this beautiful overlay of golden-green-olive shimmer, it looks amazing in sunlight and artificial light. I think polishes with such finish are rare now, I rarely see anything similar in new collections. Application is fine, formula easy to work with - brush is rounded and wide, so I really appreciate it, it makes application easier for me. I think in the photos it gives me a little of 'crab' hands, but in real life it looks really pretty and matches my skin tone.




10 comments:

  1. zastanawiam się o co chodzi z tymi "krabowymi" palcami?
    mi się podoba
    wiadomo teraz wszyscy jakieś jasne i często pastelowe kolory preferują, a wyłamać się z tej masy nie jest rzeczą złą, ja właśnie sobie zaaplikowałam kolor cappuccino na pazurki ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bo palce robią się chyba takie lekko czerwone na zdjęciach przy zielonych - ale może to tylko mój ekran i moje paranoje. :P

      Delete
  2. Ja tam czerwonych palców nie widzę więc kraba też nie dostrzegam :) A i widać Walenie tek mają że na wiosnę czernie wyciągają. Ale niech się Waleń nie martwi- Marchewki też lubią cięższe odcienie tej wiosny :) chociaż na blogu ich nie pokazuję to na co dzień noszę się w ciemnych, dołujących barwach- o dziwo humor mi to poprawia :)

    ReplyDelete
  3. ja ci go kupiłam czy ty mi go kupiłaś?:P

    ReplyDelete
    Replies
    1. Chyba Ty nam :D Ja nam kupowałam podobne Ingloty

      Delete
  4. A ja, właśnie podobnie jak Ty, przekornie mam teraz ochotę na ciemne paznokcie. Dobrze się komponują z bladymi dłońmi :) Jesli masz ochotę to zapraszam ;) http://satynoweusta.wordpress.com/2014/03/25/lakierowe-blizniaki-essence-02-alice-had-a-vision-i-sally-hansen-salon-complete-loves-me-not-twinsy-part-i/

    ReplyDelete
  5. Bardzo przyjemny kolor, chociaż ja teraz jak większość osób choruje na pastele :)

    ReplyDelete
  6. Mam i bardzo go lubię. Świetnie u Ciebie wygląda :)

    ReplyDelete
  7. piękny kolor, lubię takie :)

    ReplyDelete
  8. ciekawy kolorek, z tej serii mam 3 odcienie jeśli dobrze liczę :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...