Saturday, 8 March 2014

498 PZN Colour Alike

Heh, w końcu zebrałam się do pokazania Wam czegoś holograficznego z Colour Alike (wolałam przeczekać szał i pokazać inne, zawsze mam na opak :D)...a tak naprawdę, to uwielbiam podziwiać holograficzne lakiery u kogoś czy na zdjęciach, ale przyznaję, że rzadko je noszę i nie znoszę robić im zdjęć (moje palce wyglądają jakoś okrutnie w mocnym słońcu). No i wolę nosić je wiosną/latem, kiedy są większe szanse na fajną, słoneczną pogodę...więc pewnie teraz zacznę je powoli pokazywać. A tak poza tym to holo z CA jednak skradły moje serce, bo mają ładne, nasycone albo ciemne kolory i nawet bez słońca wyglądają świetnie (nie przepadam za takimi wyblakłymi, jasnymi holo). Jeeeej, ale długi wstęp!
498 czyli Pyrka z poznańskiej kolekcji to czekoladowy brąz z holo pyłkiem - a do tego to lekki duo chrome, ma różową poświatę, bardzo widoczną po środku paznokcia - czy może być lepiej? Malowanie bezbłędne - 2 cienkie warstwy i już. Uwielbiam go....aaach, no i dzisiaj wielka promocja z okazji Dnia Kobiet na www.colorowo.pl - czym prędzej kupujcie, bo wszystko się rozchodzi migiem. :D


Ha, finally I managed to show you a holographic polish from Colour Alike! To be honest, I love admiring holo polishes on someone, or on other blogs, but I must say that I rarely wear it and I hate photographing it (my fingers look nasty in direct sunlight :P) I also prefer to wear it in spring/summer, so I have a bigger chance for great sunny weather. Anyway, Colour Alike holo polishes are gorgeous and the shades look pretty even without sun, they're saturated or dark, so it always looks nice (I'm not the biggest fan of faded, pale holo shades). What a long introduction, geeez!
498 is a pretty chocolate brown with holographic dust - but it's also a duo chrome, it has a pink sheen which is very apparent in the centre of a nail - how cool is that? Application was flawless - 2 thin coats and done! I love it.



19 comments:

  1. Ładny lakier, ale spodziewałam się, że będzie jaśniejszy :)

    ReplyDelete
  2. no uwielbiam, bez dwóch zdań :D

    ReplyDelete
  3. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
    Replies
    1. To byłam ja, chciałam napisać że dziś właśnie mam Pyrkę na paznokciach, bardzo ją lubię :)

      Delete
  4. przepiękny! nie mogę się napatrzeć :)

    ReplyDelete
  5. Ta Pyra jest świetna :) podoba mi się.

    ReplyDelete
  6. Zamówiłam ją na promocji :D

    ReplyDelete
  7. mam ją, jest śliczna :) niedługo muszę o niej wspomnieć ;p

    ReplyDelete
  8. fajnie wygląda :)
    a ja olałam promocję i teraz żałuję, brawo ja!

    ReplyDelete
  9. Ehh u mnie tak ładnie nie wygląda, bardziej wpada w ciemną szarość z brązowymi tonami. Żadnej poświaty śliwkowej czy różowej tam nie widzę acz nosiłam go tylko w brzydkie zimowe dni, może dam mu szansę przy słonecznej pogodzie

    ReplyDelete
  10. właśnie sobie przypomniałam, że ten lakier leży niewypróbowany na dnie mojego koszyczka... Kompletnie o nim zapomniałam i patrząc na Twoje zdjęcia - żałuję strasznie! Ostatnie zdjęcie - mistrzostwo!!!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...