Monday, 24 March 2014

181 Flowery Meadow, Sensique

181 Flowery Meadow, Sensique to kolor z najnowszej wiosenno-letniej kolekcji. To jeden z moich ulubieńców, mam słabość to takich brzoskwiniowo-łososiowych odcieni. Ten wydaje mi się być trochę bardziej pomarańczowy, ale nadal delikatny, różowawy i boski - w sumie z takimi odcieniami trudno powiedzieć czasem czy są bardziej różowe czy pomarańczowe, ten jest taką równą mieszanką i różowego i pomarańczowego. Do tego ma jaśniejszą poświatę/mgiełkę, widać to na paznokciu, ale nie wygląda to na perłowe ani frostowe wykończenie. Formuła jest dość gęsta i dobrze kryjąca, ale maluje się nim bezproblemowo - albo 2 grubsze warstwy, albo 3 cieńsze. Podoba mi się ten lakier, w każdym sezonie wiosna/lato mam ochotę na kilka nowych takich odcieni. Poświata też jest fajna, jest przez to inny niż wszystkie.

181 Flowery Meadow, Sensique comes from their latest spring/summer collection. It is one of my favourites from the bunch, as I love peach/salmon polishes. I think this one is more on the orange side, but it's soft, pinkish, divine. It also contains lighter pink kind of sheen/overlay, it does appear on nails, but it doesn't look pearly or frosty. Formula is a bit thick and well-pigmented, but easy to apply. You can either do it in two thicker coats or three thinner. I really like this shade, I feel like getting a couple of peach polishes each season. I like this sheen, it makes it a little bit different.





12 comments:

  1. całkiem przyjemy :) chociaż nie wiem, czy na moich dłoniach by mi się widział, bo wolę mocne kolory ;p

    ReplyDelete
  2. właśnie do mnie dziś dotarł lakier hybrydowy o nieco zbliżonym kolorze, choć chyba nieco jaśniejszym :)
    też lubię na wiosnę nieco świeżości na paznokciach mieć w postaci ciekawych kolorów

    ReplyDelete
  3. Szkoda, że nie jest trochę bledszy albo intensywniejszy. Wydaje się być taki niezdecydowany i jednocześnie nijaki. :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. mam identycznie odczucie.. nie przemawia do mnie ;)

      Delete
    2. No, wiadomo, każdy lubi co innego - ja akurat lubię takie lakiery delikatne i subtelne ;)

      Delete
  4. a mi się podoba że ten kolor jest taki niejednoznaczny. i jest tak fajnie delikatny :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mnie też się to właśnie podoba, lubię takie "niezdecydowane" kolorki ;)

      Delete
  5. piękny odcień :)
    ja to wykończenie nazywam nanoshimmerem :D

    ReplyDelete
  6. Bardzo wiosenny kolor! Piękny i soczysty :)

    ReplyDelete
  7. fajny jest, szkoda że nie jest tylko ciut chłodniejszy :p

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...