Tuesday, 11 March 2014

177 Autumn Sky, Sensique

Nie wiem czemu tak długo nie pokazywałam tego lakieru, bo to był mój ulubieniec w kolekcji. Jakoś tak nie pasował do jesienno-zimowej kolekcji, a z drugiej strony był świetnym, nieszablonowym dodatkiem. Poza tym w sumie nie jest fanką kurczowego trzymania się poszczególnych kolorów w zależności od pory roku...No ale, mam tyyyyle lakierów do pokazania, że nie wyrabiam. ;)
Ten jest przecudny, nie umiem nawet znaleźć słów. Autumn Sky, Sensique to jeden z moich niebieskich ideałów, ma jakby bardzo bardzo małą domieszkę fioletu, jest lekko przygaszony a z drugiej strony rzucający się w oczy i jest perfekcyjnie kremowy. Ma  też w sobie intensywnie niebieski mikro-shimmer, ale raczej go nie widać. Aplikacja bezproblemowa, 2 cienkie warstwy, bardzo dobrze kryje. Wibrujące i intensywne niebieskie kolory to jedna z moich prawdziwych miłości wśród lakierów. ;)

Whoa, I don't know why I waited so long with showing you this polish. Somehow it didn't match in autumn/winter collection, but at the same time it was a cool, out of the box addition to it. Apart from that I don't really stick to matching colours with seasons...but I always have so (too) many polishes to show, geez! Anyway, Autumn Sky from Sensique is so beautiful that I cannot find words. It's medium blue, with a tiny hint of purple, it's toned down but bold at the same time. It includes bright blue microshimmer, but it's hardly visible. It applies like butter, 2 thin coats here. Vibrant and noticeable blue cremes are my true love. 



Feel free to follow me on Facebook

20 comments:

  1. Śliczny :) mam taki sam ale nieużywany, po obejrzeniu Twoich zdjęć to zmieni się :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Polecam, polecam. Też chyba nim niedługo pomaluję, piękny jest. :)

      Delete
  2. Niesamowity ! Żałuję że go nie kupiłam przy ostatniej wizycie w Naturze, w ostatniej chwili się rozmyśliłam... xD

    ReplyDelete
    Replies
    1. To trzeba wrócić i naprawić swój błąd. :D

      Delete
  3. Taki niebieski to jeden z moich ulubionych odcieni tego koloru ;)

    ReplyDelete
  4. jest piękny ♥ muszę go mieć! nigdy nie miałam żadnego lakieru tej firmy, ale czuję, że to się zmieni :D

    ReplyDelete
  5. no niebieski :D nie no fajny :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. ja takie bardzo lubię, cóż począć. :P

      Delete
  6. Mam coś podobnego z CA z serii Q, numerek niestety przepadł...
    ...super:)

    ReplyDelete
  7. tak jak nie przepadam jakoś szczególnie za jasnymi niebieskimi kolorami, to ten jest świetny!

    ReplyDelete
    Replies
    1. ten właśnie nie jest taki jasny, pośredni raczej. trochę dziwak, na żywo lepiej to widać. ;)

      Delete
    2. rozumiem i wierzę, dziwaki są fajne :)

      Delete
  8. niebieski to niebieski, nie widziałam chyba nigdy brzydkiego odcienia :D a ten jest taki...elektryczny :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja chyba też nigdy nie widziałam brzydkiego niebieskiego lakieru. :D

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...