Friday, 7 February 2014

Violet Star 174, My Secret

To mój jedyny piasek My Secret z serii Sandy. Ten fiolet jest całkowicie w moim stylu, ciepły, wibrujący i soczysty. Od razu rozwesela i bije od niego pozytywna energia, chociaż nie wiem czy to ma sens...może jednak nie. Violet Star ma w sobie też złoto-różowy brokat, ale jest go niewiele i jest prawie niewidoczny na paznokciach. Wolałabym, żeby faktura była bardziej szorstka i bardziej matowa, ale i tak nie jest źle. To bardzo fajny piasek, a odcień ideał. Nie miałam żadnych problemów z malowaniem, typowa dla piasków aplikacja. Powinnam chyba zdobyć kolejny piasek z tej serii, tym razem czerwony mat.


It's my only pick from My Secret line called Sandy. It's totally my type of purple, warm toned, vibrant and juicy. It just glows with happiness, if that makes sense...perhaps not. Violet Star also contains pinkish-gold glitter, but it's hardly visible on nails. I wish the texture was more grainy and more matte, but it's not that bad. Still, it's a very nice polish, the shade is to kill for. I didn't encounter and problems with application, typical of sand polishes. I think I should get another sand from this line in matte red. 


11 comments:

  1. Jaki śliczny, totalnie w moim stylu ;D

    ReplyDelete
  2. Z tej serii nie miałam żadnego lakieru :)

    ReplyDelete
  3. a mi z tej serii brakuje właśnie tylko czerwonego, bo jakoś najmniej mi się podobał ;)
    ale ten fioletowy jest piękny! i masz rację, bije od niego pozytywna energia :)

    ReplyDelete
  4. Jak się w nim zakochałam to mi wykupili wszystko :(

    ReplyDelete
  5. śliczny fiolecik :) czerwony też jest mega!

    ReplyDelete
  6. no u ciebie zdecydowanie lepiej wyglada, dobrze ze oddalam :)

    ReplyDelete
  7. Tez go mam i również jest to jedyny piasek z tej serii w mojej kolekcji. ;) I według mnie to co piszesz ma sens - jest w nim cała masa pozytywnej energii! :)

    ReplyDelete
  8. ale piękny i ten drobny brokacik, świetny! chcę go! :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...