Monday, 10 February 2014

Snow Dust 3, Lovely

Pewnie już parę razy wspominałam, że nie jestem wielką fanką Lovely/Wibo (w sumie już chyba nie wpasowuję się w ich nastolatkowy target), ale muszę przyznać, że ich limitowana kolekcja Snow Dust miała wyjątkowo ładne piaski.
Ten jest chłodnym, jasnym srebrem, ma w sobie też większy, sześciokątny brokat, ale jest go niewiele. Ma też bardzo ładną fakturę, piasek jest drobny (nie przepadam za dużym, nierównym piaskowym efektem - no, poza There's Snow One Like You z China Glaze. :D)
Snow Dust #3 fajnie błyszczy i ładnie wygląda przez to, że piasek jest drobny - w sumie nie wygląda to na tani lakier, a jest tani. Malowanie i czas schnięcia też w porządku.
A jeśli chodzi o moje preferencje paznokciowe, to sama nie wiem czy zima jest jeszcze dla mnie akceptowalna czy wolałabym się już być w wiosennym, pastelowym raju...muszę nim szybko pomalować paznokcie, zanim będzie za późno!


I'm not a fan of this brand (it's an inexpensive teen brand, I'm not their target anymore, really), but I must admit that their limited Snow Dust line which included sand polishes was awesome.
This one is a cool toned, fairly light silver, it also has bigger hex pieces, but they're rather sparse. It has a very nice texture, sand is finely milled (I don't like large, uneven sand - except for There's Snow One Like You, China Glaze. :D) Snow Dust #3 blinks a lot and it looks very pretty as the sand is so fine, it doesn't look like a cheap sand, but it's cheap. Application and drying time was fine. In terms of my manicure preference I can't decide whether I can still tolerate winter or whether I want to dive into spring pastel heaven...I'd better wear it soon before it's too late, hah.



16 comments:

  1. Dziś i ja stałam się jego posiadaczką:)
    Bardzo sympatyczny kolorek i chyba rzeczywiście trzeba się spieszyć z jego aplikacją bo wiosna tuż, tuż...

    ReplyDelete
  2. o jaki ładny ja nadal go nie posiadam :/

    ReplyDelete
  3. bardzo ładny jest, widziałam go i nie kupiłam ,bo myślałam ,że będzie taki bez wyrazu.... głupia ja ;d

    ReplyDelete
  4. W tamtym tygodniu go kupiłam ale jeszcze nie testowałam. Wygląda bajecznie, już nie mogę się doczekać aż nałożę go na paznokcie ! :)

    ReplyDelete
  5. Marzy mi się jego złoty brat :P

    ReplyDelete
  6. Śliczny, ja z kolei skusiłam się na biały z tej serii ;D

    ReplyDelete
  7. ja jestem bardzo z nich zadowolona, no może poza białym bo słabo kryje, lepiej dać coś jasnego pod spód :)

    ReplyDelete
  8. też go mam i bardzo mi się podoba. to dobre określenie - jest tani a nie wygląda tanio ;)

    ReplyDelete
  9. Uwielbiam te piaski Lovely :)

    ReplyDelete
  10. Z tej serii mam złoty, jest piękny, muszę jeszcze gdzieś upolować biały i rożowy.

    ReplyDelete
  11. ha, mam całą serię tych piasków, są cudne! a ten srebrny to mój ulubieniec :)

    ReplyDelete
  12. Mi udało się jedynie złotko dorwać :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...