Thursday, 6 February 2014

PZN 490, Colour Alike

490 z poznańskiej kolekcji dostał nazwę Drachetka,  to jeden z moich faworytów w tej serii. Do dostania tutaj.
Muszę od razu zaznaczyć, że kompletnie nie mogłam zrobić mu  dobrych zdjęć. Nieważne jakich ustawień/światła użyłam, po prostu wychodził przekłamany. Ogólnie jest jakieś dwa tony ciemniejszy i bardziej szary. To jeden z tych kolorów, przy którym nie można ocenić czy to szary z dodatkiem niebieskiego czy raczej na odwrót. ;) Próbowałam edytować zdjęcia, ale nadal to nie było TO, wychodzi za bardzo w stylu 'baby blue'. Jednak bardzo chciałam go pokazać, bo to jeden z moich ulubieńców, świetnie wygląda z wielokolorowymi brokatami. Ma też w sobie  niebieską mikro poświatę, ale na paznokciach wygląda raczej jak typowy krem. Malowanie idealne, 2 bezproblemowe warstwy i już.

P.S. Wydaje mi się, że blisko mu do Boho Bonnet z Orly. Postaram się je niedługo porównać i dam znać. Tak właściwie mam przygotowane kilka porównań i chyba wrzucę je w jedną notkę  niedługo. Dajcie znać czy chciałybyście zobaczyć jakieś konkretne porównania.


That's a polish which I couldn't photograph well. No matter what settings/light I tried, it just wasn't right. So basically the shade is like two tones darker and more grey. It's this type of shade where you cannot tell whether it's  bluish grey or the other way round. :) In my photos it looked like baby blue, I tried to edit, but it's still far from reality. I wanted to show it though as it was one of my favourite shades this winter - it looks lovely with multicolored glitter. It also contains micro aqua shimmer/sheen, but on nails it rather looks pure creme. Application is flawless, 2 thin coats and done.

P.S. I also think it may be near Orly's Boho Bonnet, I compare them asap and let me know. I actually have a couple of comparisons prepared and I think I'll just put them together in one post. If you want me to compare some polishes, let me know!



16 comments:

  1. też go uwielbiam- wieeelki plus za tę bezproblemowość malowania :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. O tak, to malowanie idealne jak na taki prawie pastelowy. Może to coś z pigmentem, bo mam coś w tym stylu z H&M i to w ogóle jednowarstwowiec. :D

      Delete
  2. Cudowny,,,mam i strasznie mi się podoba :)

    ReplyDelete
  3. Bardzo ładny kolor, idealny pod zdobienia :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ooo no, no, ja muszę na nim zrobić chyba jakieś kropki albo białe paski - ale to bliżej wiosny. ;)

      Delete
  4. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  5. piękny, chyba bardziej szarak z nutką niebieskiego :) też go mam, ale jeszcze nim nie malowałam ;p

    ReplyDelete
    Replies
    1. kurcze, a na mnie właśnie taki mocno niebieski wychodzi...chociaż jakby się dłużej przypatrzeć, to szary. :D

      Delete
  6. ale piękny kolor! Chyba nigdy takiego nie spotkałam jeszcze :)

    ReplyDelete
  7. boho jest chyba mniej niebieski ale oddalam swoj to nie pamietam dokladnie :D

    uwielbiam ten lakier, to moj ulubiony po starym bronxie :D

    ReplyDelete
  8. dziś do mnie przyszedł :) piękny jest

    ReplyDelete
  9. koniecznie wrzuć porównanie z Boho Bonnet, zamówiłam go sobie teraz a nad Drachetką się zastanawiam :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Już zrobiłam, postaram się obrobić jak najszybciej. :>
      Tak na szybko : BB jest taki bardziej bury i "burzowy", ciemniejszy, no i ma w sobie mniej białgoj pigmentu, przez co jest "szklisty".

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...