Wednesday, 19 February 2014

Phat Santa, China Glaze

Trochę głupio mi wyskakiwać w połowie lutego z lakierem ze świętym Mikołajem w nazwie, ale przymknijmy na to oko. Niedawno przypomniałam sobie o tym lakierze (Phat Santa) i musiałam go czym prędzej pokazać. Strasznie go lubiłam kiedy się pojawił na rynku (w 2010 - kiedy to zleciało?) i nosiłam go całkiem często. Nie miałam wtedy TYLU lakierów i tylko kilka z China Glaze, więc ten był takim skarbem. Nadal oczywiście bardzo mi się podoba, to taki głęboki, dość ciemny wiśniowy odcień, ale nie taki oczywisty. Na żywo jest nieco ciemniejszy, szczególnie w słabszym świetle. Malowanie bezproblemowe, jakość idealna i piękny połysk (na zdjęciach bez topcoatu), czego chcieć więcej. Teraz rzadko noszę czerwone lakiery, rzadko po nie sięgam...ale jak już pomaluję, to czuję się jak królowa świata. Czerwone lakiery dodają jednak mocy. :D

Well, I know it's a little silly to publish a polish called Phat Santa in the middle of February, but let's ignore it. I just remembered about this nail polish, I used to love it when it came out (it was in 2010 - where did the time go?) and wore it a lot - I didn't have as MANY polishes back then and not many from China Glaze, so this one was like a treasure.  I still love it obviously, it's a perfect deep cherry red (I guess it's even darker in person, especially in worse light). The quality and application is excellent, there's wonderful shine to it (no topcoat in the photos), I cannot really ask for more. I rarely wear red polishes now, I rarely feel like applying one...but when I do, oh, I feel like the queen of the world. Red polishes have power! :D





14 comments:

  1. Uwielbiam ten lakier, jedna z piękniejszych czerwieni w mojej kolekcji :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oj, chyba rzeczywiście jedna z ładniejszych...chociaż nigdy nie umiem wybrać, każdy jest jakaś inna i ma coś w sobie. Ale ChG ma genialne czerwone, są w moim topie razem z tymi z OPI i Essie. Mogłabym mieć każdą...

      Delete
  2. I taki odcień czerwieni lubię najbardziej!

    ReplyDelete
  3. Bardzo czerwona czerwień ;)))) śliczna i gleboka

    ReplyDelete
  4. piękna soczysta jesienna czerwień :))
    P.S zostałaś nominowana do Walentynkowego Konkursu - Serdecznie Zapraszam :)))
    mybeautyjoy.blogspot.co.uk/2014/02/walentynkowy-konkurs-rozdanie.html

    ReplyDelete
  5. świetny kolor, od dawna czegoś takiego szukam, tyle że wolałabym coś co mogłabym zakupić w sklepie stacjonarnym ;)

    ReplyDelete
  6. ładny jest... trafnie się nazywa, bo mam pierwsze skojarzenie ze świętami ;)

    ReplyDelete
  7. taki dziwny ten odcień ale i tak podoba mi sie :D

    ReplyDelete
  8. haha coś jest z tą czerwienią na paznokciach :) a ta ma piękny odcień, bardzo mi się podoba :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...