Sunday, 16 February 2014

Nail Art Sunday: Sushi Stripes

Kolejna wzorkowa niedziela i kolejny wzorek przy użyciu taśmy. Nie mam teraz za dużo przyborów do robienia paznokci (muszę koniecznie wziąć z domu farby i pędzelki, ale ciągle zapominam). Teraz jestem ograniczona do sondy i taśmy, ale w zasadzie to nie problem, bo to mój ulubiony typ zdobienia paznokci. Ostatnio coraz mniej podobają mi się takie ręcznie malowane (no, może poza kwiatowymi).
Strukturalne, geometryczne i proste wzorki są teraz najbardziej w moim typie...i najlepiej, żeby były czarno białe. :D Tutaj dodałam też koral, ale koral mógłby być tak naprawdę zastąpiony każdym innym kolorem, np. zielonym, niebieskim, neonowym żółtym czy pomarańczowym. Dzisiaj postawiłam na nieregularne paski, ale jak obrabiałam zdjęcia to zaczęły kojarzy mi się z sushi!

Miłej niedzieli,
Waleń


Hello,
Time for nail art Sunday again and I did a tape mani once again. I don't have many nail art tools anymore (I need to bring paints and brushes from my hometown asap), now I'm limited to a dotting tool and tape, but these are my favourite types of nail art anyway. I'm much less into hand painted designs at the moment (well, maybe except for florals).
Structural, geometrical, simple nail art is the best...Oh, and it should be in black and white. :D Black and white is my thing...I also added bright coral here. Actually coral could be replaced with any other colour: blue, green, neon yellow, orange and so on! I decided to go for irregular stripes, but once editing it started to remind me of sushi! 

Please enjoy, 
The Whale xx




Doesn't this tape look like a whale a little? Czy ta taśma nie wygląda trochę jak wieloryb? ;)




14 comments:

  1. Faktycznie sushi :D Bardzo ładne :P

    ReplyDelete
  2. zjadłabym sushi :D fajne! widze, że flormar się przydał :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. no, no, Flormar idealny, bo mały pędzelek.

      Delete
  3. faktycznie trochę jak sushi, ale dla mnie to bardziej flaga Białorusi ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. oo, rzeczywiście też...moje skojarzenia do lakierów jednak zawsze są jedzeniowo-wróżkowe.

      Delete
  4. uwielbiam sushi! świetnie to wygląda :D

    ReplyDelete
  5. No, faktycznie trochę jak sushi ;) Też najbardziej lubię takie proste, geometryczne wzorki ;D

    ReplyDelete
  6. normalnie widziałabym tylko paski, a przez Ciebie widzę sushi :) mniiiaaam :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Heh, no ja na początku myślałam o tym jako paskach, a teraz tylko sushi..ale już trudno. :D

      Delete
  7. taśma wygląda jak wieloryb :D
    świetne pasiaki :)

    ReplyDelete
  8. Fajnie, muszę coś w tym stylu spróbować u siebie ;D

    ReplyDelete
  9. uwielbiam sushi, zarąbiste!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...