Thursday, 27 February 2014

Dancing Doughnuts Nail Art

Dzisiaj Tłusty Czwartek więc nie mogłam odpuścić tak fajnego dnia i nie zrobić słodkiego wzorku. To jeden z moich ulubieńszych dni w roku. ;) Zdziwiłam się, że tak fajnie nosiło mi się ten wzorek, bo ostatnio czuję się nieco staro i mam wrażenie, że powinnam wydorośleć...no ale jak zwykle olałam takie rozterki i trochę zaszalałam. ;) Mam nadzieję, że się Wam spodoba i zdradźcie mi ile już macie pączków na liczniku - ja dopiero dwa!



Hello everyone!
Today it's Fat Thurdsay day in my country and we are allowed to eat as many sweets as we want (especially doughnuts!). As you can imagine, this is one of my favourite holidays. ;) I created this cute little nail art to celebrate and I was surprised that I liked wearing it so much - I feel a bit old and I've got a feeling I should look more mature...but I don't care actually, fun is always good. Please enjoy and have a nice evening.





16 comments:

  1. Ale super posypka! Muszę sobie zrobić takie mani :D
    A dziś też zjadłam dwa pączki i kilka mini pączusiów :P

    ReplyDelete
  2. Cały dzień nie miałam ochoty na pączki, aż do teraz :D

    ReplyDelete
  3. ale słodkie mani ^^
    ja się lepiej nie przyznaję ile ;D

    ReplyDelete
  4. super! tak smakowicie :) bardzo wesołe pazurki

    ReplyDelete
  5. Smakowite mani:) a ja sobie zrobiłam jeszcze tłusty piątek i dojadałam to co pozostawało z czwartku:)

    ReplyDelete
  6. A po co dorośleć ? ;-D Mani super! Aż znów nabieram ochoty na pączka ;-)

    ReplyDelete
  7. obczaj: http://www.primalelements.com/vegetable-glycerin-bar-soap/blue-whale-vegetable-glycerin-bar-soap.html ;)

    ReplyDelete
  8. ślicznie to wygląda, bardzo pozytywny mani :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...