Sunday, 5 January 2014

Wild Red Fruits 175, Sensique

Wild Red Fruits 175, Sensique
Bardzo ładna metaliczna czerwień, taki średnio ciemny odcień. Mam teraz straszny napad na metaliczne czerwienie, mam ochotę pójść na zakupy i dorwać wszystkie możliwe lakiery w tym stylu (a raczej nie ma ich wiele...ostatnio widziałam Kinetics Red Gown i chcę, chcę, chcę!) 
Tutaj ten efekt metaliczny jest raczej delikatny, lekko satynowy, jednak na żywo bardziej go widać niż na zdjęciach. To raczej chłodny odcień, ma subtelne różowe tony, ale to zdecydowanie czerwień. Aplikacja bardzo prosta, nie widać śladów pędzelka a do tego bardzo dobrze kryje, w sumie to jednowarstwowiec. Ja nałożyłam jednak dwie cienkie, bo zawsze nakładam przynajmniej dwie cienkie. Wydaje mi się, że świetny będzie to odbijania wzorków, idealnie wyglądałby z czarnym, złotym, granatem...szkoda, że nie mam żadnych płytek do stampingu.

Wild Red Fruits 175, Sensique
A lovely metallic middle red. I'm so into metallic reds at the moment, I feel like going shopping and getting every available polish. :P Metallic effect here is rather soft and it's more visible in real life than in the photos. It's rather a cool toned shade, slightly pinkish, but definitely red. It applies easily, it leaves no brush strokes visible and it's very opaque, it's basically a one-coater. I applied two thin though, as I always do at least two coats. I'd say it'd be lovely for stamping as well, it'd look gorgeous with gold, black, navy blue. It's a shame that I haven't got any stamping plates. 




11 comments:

  1. też go lubię, ładny jest :>

    ReplyDelete
  2. Mi do gustu nie przypadł, ale może się podobać :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. może to z wiekiem przychodzi, ja kiedyś za takimi też nie przepadałam. ;)

      Delete
  3. bardzo ładny i fanie, że dobrze kryje, może go kupię to będzie do stempli :)

    ReplyDelete
  4. ładny... ale bez szału. Myślę że nie zwróciła bym na niego uwagi w sklepie.

    ReplyDelete
  5. No nie wiem, nie moje wykończenie :(

    ReplyDelete
  6. Też o nim ostatnio pisałam :) U Ciebie jakoś fajniej on wygląda ... Na moich średnio przypadł mi do gustu.

    ReplyDelete
  7. Tez mi się podoba, bardzo kobiecy i dosyć klasyczny :) Zdawało mi się, że w buteleczce wygląda na ciemniejszy.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...