Thursday, 30 January 2014

Toxic Seduction, Misa

Przez cały tydzień mam jakiś kiepski nastrój i ciągle utyskuję, a do tego złamał mi się dzisiaj paznokieć (co nigdy mi się nie zdaża i bardzo mi się nie podoba ten stan). Nie mogę znieść tych mrozów i śniegu, jestem podziębiona i jedyne lakiery na jakie mogę patrzeć, to posępne lakiery. :p
Toxic Seduction, Misa to jeden z najładniejszych ponurych lakierów, dla mnie jest idealny (i powiedziałabym, że to taki klasyk z Misy, więc powinnyście go mieć, hah). Baza jest prawie czarna, z małym dodatkiem morskiego, trochę transparentna, potem mamy dużo dużo niesamowitego, zielonego shimmeru/glass flecków. Ta zieleń jest nie do opisania, mieszanka leśnego, morskiego i złoto-zielonego. I tak to. Aplikacja perfekcyjna i bezproblemowa, możecie nałożyć albo 2 grubsze albo 3 cieńsze warstwy.

I've been feeling grumpy all week (to tap it all, I broke my nail today, it never happens and I hate this state), I can't stand snowy weather, I have a cold and I only need sullen polishes at this point. :p
Misa, Toxic Seduction is one of the most beautiful sullen polishes, it's perfect to me (and I'd say it became an icon Misa shade, so you should definitely get it, ha). The base is almost black, but with a hint of teal, it's a bit sheer, then it's filled with amazing shimmer-glass flecks in green. I think the shade of the green is impossible to describe, it's like a mix of forest green, teal, golden. There you have it. Application was excellent, it can be done in either 2 thicker coats or 3 thinner.




And getting addicted to Bitstrip :D / Powoli uzależniam się od Bitstrip. :D


15 comments:

  1. o jaki zajefajny kolorek :D

    ReplyDelete
  2. Amazing,

    giveaway with nail polishes on my blog

    www.blogvivalavida.com

    ReplyDelete
  3. Wow, cudowny, taki galaktyczny efekt troszkę :)

    ReplyDelete
  4. Rewelacyjny kolor, zawsze mi się podobał. Jak zwykle na zdjęciach wyszedł niesamowicie lekko

    ReplyDelete
  5. Jest niesamowity! Uwielbiam takie lakiery! :)

    ReplyDelete
  6. piękny lakier :) aczkolwiek pierwszy raz słyszę o tej marce, więc chyba mam coś do nadrobienia odnośnie klasyki ;)

    ReplyDelete
  7. ale przepiękny, idealny dla mnie :) ciemny, z morskimi dodatkami, chcem go! :v

    ReplyDelete
  8. piękna tan Misa, a ja jej nie mam! ;)

    ReplyDelete
  9. kolor jest niesamowity, ale pierwszy raz słyszę o Misie, nie wiem, gdzie tego lakieru szukać ;)
    Rozumiem ból złamanego paznokcia. Ja miałam piękne długie, bardzo długo zapuszczane i nagle wszystkie mi się połamały :/

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...