Sunday, 12 January 2014

Nail Art Sunday: Panic!

Halo halo,
Ten tydzień upłynie mi raczej pod znakiem paniki. Panikowałam też przy okazji tego zdobienia - nadal nie jestem najlepsza w robieniu wzorków przy użyciu taśmy klejącej (Magic Scotch), to taka ruletka i nadal nie mam wyczucia kiedy najlepiej oderwać taśmę, więc za każdym razem nabieram powietrza w przerażeniu. ;)
Jako bazę użyłam 2 Colour Alike 486 i 487, różowy lakier IsaDora Cherise i czarny Neo Nail (#3240). Korzystałam też z miętowego BK, ale zupełnie się tutaj nie sprawdzwił i przetrwał tylko na jednym paznokciu. Mam nadzieję, że Wam się podoba. :)
A poza tym jest duża szansa, że moje życia wraca do względnej normalności, więc spróbuję być bardziej systematyczna w prowadzeniu moich "Wzorkowych niedzieli". :D

Hiya,
This week will be all about panic for me. I also panicked a little while doing this mani - I'm still not good with tape (magic tape) manicures, it's a bit of a roulette and I cannot work out when I should remove tape, so I always end up gasping, hah!
As a base I used 2 Colour Alike polishes in 486  and 487IsaDora pink polish in Cherise and Neo Nail polish in black (#3240). I also used BK mint varnish, but it turned out rubbish for tape manicure and survived on one nail only. Hope you like it. :)


My life hopefully is slowly coming back to normal, so I'll try to be more regular with my Nail Art Sunday series.





15 comments:

  1. W tym chaosie jest metoda :DDDD Fajnie, podoba mi się taka kolorowa histeria na pazurkach :)

    ReplyDelete
  2. Replies
    1. no nie wiem czy to dobrze. :D


      chociaż w sumie przypomina, kiedyś to była stylówa. ;)

      Delete
  3. ale super, mnie się to zdobienie bardzo podoba :D

    ReplyDelete
  4. świetne :) połączenie kontrastujących kolorów i efekt jaki wyszedł z tego chaosu :) extra

    ReplyDelete
  5. Fajny klimat ma to zdobienie :)

    ReplyDelete
  6. no ja myślę , że bedzie wiecej zdobień :D

    ReplyDelete
  7. wygląda super :) bardzo niespotykane !

    ReplyDelete
  8. jakoś mi się kojarzy z latami 80. i z letnimi sukienkami albo szortami. i jeszcze z takimi legginsami błyszczącymi ;) ale fajnie to wygląda :)

    ReplyDelete
  9. Fajowe :D
    Ja taśmę odrywam od razu. Później lubi mi się lakier za nią ciągnąć >_<

    ReplyDelete
  10. przyjemne dla oczu to zamieszanie na paznokciach :)

    ReplyDelete
  11. Świetny wzorek, też mam podobne obawy kiedy używam taśmy ;)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...