Tuesday, 28 January 2014

Nail Art 319 Sensique

To jeden z najnowszych brokatów Sensique (nr #319), ale od razu trafił do moich ulubieńców. Jak pewnie niektórzy z Was wiedzą uwielbiam czarny matowy brokat i kwadratowy brokat - a tutaj mamy 2 w 1, więc idealnie. :) Lakier ma w sobie też lekko perłowe białe kwadraty, które są nieco transparetne i holograficzne patyczki. Podoba mi się ta mieszanka, nie jest zbyt chaotyczna ani przeładowana. Będzie wyglądał świetnie na wszystkich jasnych odcieniach, nieco ciemniejszych pastelach (na takich bardzo jasnych kolorach białe kwadraty znikają). Seria Nail Art ma cienki pędzelek (typowy do wzorków), obawiałam się, że aplikacja może być denerwująca - ale okazało się, że nie ma większego problemu, a takim pędzelkiem dużo łatwiej dołożyć brokat na łyse placki. ;)

Whoa, this is one their latest glitters (#319) and it became one of my favourite toppers straight away. As some of you probably know, I'm a fan of black matte glitter and square glitter too - so here I've got 2 in 1. :) It also includes white pearly square pieces, which seem to be a little transparent and holographic bar glitter. It's a nice mix, it doesn't look too chaotic or overloaded, it's going to look great on all  light shades, darker pastels (on super pale pastels white squares disappear). The Nail Art line has a thin brush, I expected application to be a bit annoying, but it turned out to be easy and with this thin brush it's easier to apply glitter in bald spots. Base: Colour Alike, 201.




21 comments:

  1. Delia ma też taki, tylko że bez nitek. I sama nie wiem który fajniejszy :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ten z takiej kropkowej serii, czy jeszcze jakiś inny?

      Delete
    2. Ten z kropkowej serii :) Też go mam...

      Delete
    3. aaa to ja jakoś na niego nie mogłam trafić, tylko te kolorowy.
      dobrze, że mam chociaż ten. :D

      Delete
    4. Ja mam wszystkie 8, a tylko tego czarno-białego używam, bo tamte jednak mi się nie podobają. U mnie we wsiowym sklepie był jeszcze jeden, musiałabym sprawdzić czy jeszcze został:D

      Delete
  2. on jest idealny, tylko pędzelek to porażka :D

    ReplyDelete
  3. idealny duet :) dawno w naturze nie byłam i takie cuda mnie omijają

    ReplyDelete
    Replies
    1. no, no, nie obijać się. ;)
      jeszcze drugi topper jest boski, pokażę niedługo. :)

      Delete
  4. ale super ten brokat, podoba mi się dodatek niteczek :) na tym błękicie ślicznie wygląda :D

    ReplyDelete
  5. podoba mi się ta seria, nawet mimo tego cienkiego pędzelka:)

    ReplyDelete
  6. Fajny ten Sensique:)
    Chyba warto na niego rzucić okiem przy kolejnej wizycie w Naturze:)

    ReplyDelete
  7. Brokat fajny, ale Wielki Błękit ! Jest przepiękny!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oj tak, Wielki Błękit to jeden z najładniejszych intensywnych błękitów jakie mam. A mam multum niebieskich lakierów. ;)

      Delete
  8. Kompletnie nie ogarniam jak można dać do takiego brokatu cienki pędzelek.

    ReplyDelete
    Replies
    1. też mnie to trochę dziwiło, ale u mnie nawet jakoś się to sprawdziło, tzn. przyzwyczaiłam się.
      pewnie nie opłacało się robić dwóch wersji pędzelkowych przy jednej kolekcji, przy tych kremowych akurat są na ok, więc chyba było to na zasadzie "coś za coś".

      Delete
  9. nie podobają mi się takie brokaty ale CA jest świetny

    ReplyDelete
  10. Bardzo fajne połączenie i piękny kolorek :)

    ReplyDelete
  11. Też bardzo lubię ten brokacik :) Co prawda wolę czarno-biały zwykły Jolly Jewels, ale kwadraciki Sensique też są super :D Tylko ten pędzelek mnie denerwuje.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...