Thursday, 2 January 2014

Manhattan 10C

Manhattan 10C
Wreszcie udało mi się pokazać ten lakier! Zrobiłam zdjęcia już dawno temu, ale mam taką lakierową kolejkę, że prawie każdy musi swoje odczekać. No ale cóż, nigdy nie słynęlam z pokazywania nowinek. ;)
10C (fajnie jakby miał nazwę), to ciepło fioletowa pastelowa baza z bardzo drobnym różowym shimmerem (wygląda nawet nieco perłowo, ale mimo wszystko brokat jest dominujący), ma w sobie też już większy i gęsty ciemnofioletowy brokat, i jeszcze nieco większe (ale nadal dość drobne ) intensywnie różowe kawałki brokatu, których jest mniej.
Nałożyłam 1 warstwę na fioletowy pastelowy lakier i muszę przyznać, że chyba w takim wydaniu bardziej mi się podoba. Mam jakąś słabość do ciemnych brokatów nałożonych na białe/pastelowe kolory. Kojarzy mi się to z jakimś słodkim, wróżkowym jedzeniem. :D
Potem dodałam dwie cienkie warstwy i daje to niemal w pełni kryjący efekt. Wygląda już wtedy całkiem inaczej, z odległości jak metaliczny manicure, brokat się jakby "stapia". Wydaje mi się, że lepiej nosić go na jakąś bazę, bo nie jest specjalnie kryjący i bez kolorowej bazy trzeba pewnie nałożyć około 4 warstwy.
Dostępne w Rossmannach. :)

Manhattan 10C
I finally managed to show this polish, woohoo! I took photos a long time ago, but I've got so many polishes to show that they have to wait for ages...it's insane!
Anyways, 10C (wish it had a name) has a warm purple pastel base filled with pink micro shimmer (it's very dense, almost look like a pearl, but still glitter is more dominant), then it has a lot of larger dark purple glitter mix with even bigger (but still rather small) and sparse fuchsia glitter. At first I layered it over purple pastel polish (one coat of 10C), I think I like this effect better. I really like the way darker glitter looks over light/white polishes. Reminds me of cute, fairy-tale food. :D
Then I added another two thin coats and it gives almost opaque look. It's a completely different look, I like it too. From a distance it actually looks like a warm purple metallic-glittery manicure. Still, it's better to wear it over something because glitter is not very dense, you'd probably need up to 4 coats to achieve full coverage.


19 comments:

  1. Piękny jest :) Bardo mi się podoba :D

    ReplyDelete
  2. Jest piękny! Mam go i lubię w takim samym wydaniu jak Ty :))

    ReplyDelete
  3. Zdecydowanie 1 warstwa wygląda lepiej ;)

    ReplyDelete
  4. Uroczy...jak ja żałuję, że nie udało mi się kupić nic z tej serii :(

    ReplyDelete
  5. Coś jest w tym "wróżkowym jedzeniu", słodko wygląda :D

    ReplyDelete
  6. mam go i mnie trochę rozczarował fakt, że nie jest zbytnio kryjący. ;) ale mimo to i tak na pewno warty uwagi :)

    ReplyDelete
  7. Podoba mi się na pierwszych zdjęciach, faktycznie uroczy efekt:)

    ReplyDelete
  8. naprawdę fajna mieszanka :) wróżkowe jedzenie- rozłożyłaś mnie na łopatki!

    ReplyDelete
  9. podoba mi się przy jednej warstwie :)

    ReplyDelete
  10. wygląda ok, ale nie podoba mi się jakoś specjalnie ;)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...