Tuesday, 14 January 2014

Jolly Jewels 120, Golden Rose

Golden Rose ciągle wypuszcza fajne i ciekawe kolekcje, ale Jolly Jewels nadal jest w mojej czołówce (szczególnie jeśli chodzi o świetne toppery i pokręcone brokaty). 120 to jeden z moich ulubionych brokatów do layeringu w ogóle, wygląda ładnie na dosłownie każdym kolorze. Pasuje do jaskrawych, ciemnych i jasnych lakierów. Najbardziej lubię go na bladych pastelach, bo sprawiają, że kolory brokatu jakoś bardziej się wybijają, a przy różnych białych odcieniach brokat jakby się rozmywa i kolory wydają się mniej intensywne (ale nadal wygląda super). Poza tym strasznie podoba mi się mieszanka rozmiarów i kolorów (fioletowa fuksja, intensywna czerwień, blade złoto). Brokat ładnie się rozprowadza i równo (no, to brokat więc rozmieszczenie jest zawsze nieco przypadkowe). Glitter sam w sobie jest bardzo ładny, błyszczący i ładnie odbijający światło, każda drobinka wygląda jak lusterko. ;)


Golden Rose always releases interesting collections, but Jolly Jewels is still one of my favourites ( especially when it comes to great toppers and freaky glitters). 120 is one of my best toppers ever, it looks pretty on literally every colour.  It looks good on bright, dark and pale polishes, I like it best on light pastels, as they somehow make the shades of glitter stand out, whereas on white/off-white polishes glitter turns a little washed out (but still pretty). I love selection of glitter in 120, variety of sizes and colours look so great together (purple fuchsia, bright red, pale gold). Glitter spreads easily and evenly (well, it's glitter so that's always a little random). The glitter itself is very pretty, sparkling and basically each piece looks like a little mirror.






18 comments:

  1. So pretty!! +.+ great swatches!!

    ReplyDelete
  2. Duet idealny :) Podoba mi się zarówno brokat, jak i bazowy lakier :)

    ReplyDelete
  3. Dobrze, że przypomniałaś już trochę zapomnianą serię :-) Wciąż uwielbiam Jolly Jewels. Chyba najlepsza jak do tej pory kolekcja GR.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Właśnie odkryłam, że jeszcze mam kilka, których nie zdążyłam pokazać.., Dla mnie najlepsza ich kolekcja, a przyjemności trzeba dawkować. ;) No i nie miałabym nic przeciwko, gdyby była jakaś kontynuacja, ale pewnie jestem skazana już na piaski, które nieco mnie znużyły. ;)

      Delete
  4. Ja też nadal kocham JJ chociaż mam tylko 4 , ale są piekne i ten jest cudowny , chyba trzeba się w go zaopatrzyc :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. gorąco polecam, na pewno będziesz zadowolona. dla mnie to jeden z najlepszych w tej kolekcji. ;)

      Delete
  5. Bardzo mi się podoba! Przypomina mi drobinkami jedyny glitter jaki posiadam czylli ten z L'Oréala :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wiem chyba który, też się na niego czaję...ale cena + pojemność tych lakierów trochę zabija.Rrzeczywiście to podobny brokat, podobnie odbijają światło, właśnie jak lusterka, a nie każdy glitter jest taki. Eeech, chyba też go chcę. ;)

      Delete
  6. Ładne połączenie, na tym różu super wygląda :)

    ReplyDelete
  7. Sam w sobie jest śliczny a na tej nudziakowej bazie to już w ogóle poezja :)

    ReplyDelete
  8. Cudowny! ♥ Bardzo lubię takie topy!

    ReplyDelete
  9. Ja się jakoś nie mogę przekonać do tej serii - miałam 3 lakiery i wszystkich się pozbyłam w końcu. Aczkolwiek u Ciebie na paznokciach wyglądają ciekawie, szczególnie na tej kremowej bazie :)

    ReplyDelete
  10. Też najbardziej podobają mi się Jolly Jewels, są doskonałe <3 z Carnival podobają mi się ledwo dwa, z 3D Glaze żaden, ale JJ chciałabym mieć wszystkie, są taakie piękne :D Już mam niezłą kolekcję, ale planuję dokupić więcej :D

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...