Friday, 31 January 2014

Galaxy 06, Golden Rose

Galaxy 06 z Golden Rose od razu wpadł mi w oko - przykurzony, nieco pastelowy róż z wielokolorowym brokatem, a baza jest matowa! Bardzo lubię takie paznokcie: matowe + brokat (najlepiej właśnie jakiś wielokolorowy). Przypominają mi bardzo lukier plastyczny i posypkę. Ten jest poręczny, bo nie trzeba zawracać sobie głowy matowym topcoatem. Nie przepadam kiedy w takich lakierach nawarstwie się brokat, więc wolałam nałożyć go na podobną bazę (Colour Alike PZN 491), więc Galaxy może być nawet "jednowarstwowecem" (i dla mnie ta wersja wygrywa), ale 2 warstwy też wygądają super. Strasznie podoba mi się ten delikatny i bajeczny wygląda jak z jakiejś wróżkowej krainy. ;)

Galaxy 06 from Golden Rose caught my eye straight away - it's an ashy, pastel-y pink shade with multi-coloured glitter and the base is matte! I really love this look: matte finish + glitter and I often go for such a manicure. It looks exactly  like sugar icing and sprinkles. This one is handy as you don't need to look for a matte topcoat. I don't like it when glitter builds up, so I applied it over a very similar base (Colour Alike PZN 491), so that Galaxy can even work as 1 coater (and this look is a winner to me), in 2 coats it looks also wonderful. I love how delicate and dreamy this polish is. :) As if it came from some fairy land, hah!

1 coat  1 warstwa


2 coats 2 warstwy





24 comments:

  1. Cudny jest- ale tak, jak podejrzewałam bardzo podobny (dupe?) do OPI More Than A Glimmer (który uwielbiam!!!) z Pink Of Hearts 2013.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nie mam go żeby porównać, wydaje mi się, że kolor bazy jest nieco inny, ale ogólnie wydają się podobne. No ale to tylko moje gdybanie. ;)

      Delete
    2. ja też tak sobie tylko gdybam, ale włączył mi sie taki dupe alert, no i chcę tę szósteczkę :D

      Delete
    3. Noo, są raczej bardzo podobne, to chyba lepiej wziąć GR. W końcu i tak zostanie jeszcze milion OPI do kupienia. :P

      Delete
  2. Glitter piękny, a połączenie Ci wprost idealnie wyszło :D

    ReplyDelete
  3. Chyba chcę go, wędruje na wishlistę. :D

    ReplyDelete
  4. też mi się wydaje podobny, jeśli nie identyczny z OPI :) jest śliczny i muszę go mieć! :)

    ReplyDelete
  5. bardzo ładny, ale mam już podobny ;) więc wiem już, który GR wybrać ;D

    ReplyDelete
  6. Pięknie dobrałaś lakier pod spód, tym sposobem jedna warstwa mi się nawet podoba, choć ogólnie całą seria do mnie kompletnie nie trafia ;-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja się jakoś długo do tej serii musiałam przekonywać, ale teraz chcę coraz więcej. ;p W ogóle jakoś na paznokciach najbardziej te lakiery zyskują, chociaż parę jest takich przekombinowanych.

      Delete
  7. Fajny, szkoda że w sklepie się tak dobrze nie prezentował...
    ...byłby już mój:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oj tam, nigdy nie jest za późno! :D

      Delete
  8. Pięknie się u ciebie prezentuje :)

    ReplyDelete
  9. To chyba najbardziej udany lakier z całej kolekcji :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. No, też jestem w moim topie, bo jest taki ciastkowo-uroczy...ale jest jeszcze kilka innych świetnych, nie umiem się zdecydować. :P

      Delete
  10. jedna warstwa wygrywa internet :D

    ReplyDelete
  11. bardzo ładny w wersji jednowarstwowej, jakoś wcześniej nie zwracałam na niego uwagi, ale u Ciebie bardzo mi się podoba! :)

    ReplyDelete
  12. oj piękny, a kurde nie chciałam go, niech to szlag :P

    ReplyDelete
  13. Cudeńko! Strasznie podobają mi się takie subtelne glittery

    ReplyDelete
  14. wygląda nawet ok, ale perspektywa zmywania skutecznie mnie odstrasza ;)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...