Wednesday, 8 January 2014

Digital Glitter, Orly

Digital Glitter, Orly
To bardzo nietypowy topper, pochodzi z serii o nazwie Surreal. Trudno go będzie opisać, bo jest bardzo złożony, ale z drugiej strony daje raczej dość prosty efekt, nie ma tu przesadnego chaosu ani bałaganu (przynajmniej według mnie).
Digital Glitter ma w sobie niewielki czarny brokat, nieco większe srebrne kwadraty (niektóre z nich są holograficzne), dość drobny jaskrawoczerwony brokat, a cała baza wypełniona jest duochromowym glassflecko-pyłkiem w kolorze złoto-fioletowo-różwym (ale na paznokciach wygląda głównie na złoty, różowo złoty).
Najbardziej podoba mi się na białym, bo dzięki bieli czerwony drobinki są naprawdę dobrze widoczne, a poza tym podoba mi się kontrast między białym a czarnym. Wygląda jak jakieś magiczne makowo-wróżkowe słodycze. :) Na zdjęciach 1-2 warstwy, w zależności od paznokcia. Można je dostać tutaj www.orlybeauty.pl - akurat są przeceny zimowe, warto się rozejrzeć. :)

Digital Glitter, Orly
That's a very unique topper, it comes from a line called Surreal. It will be difficult to describe as it's very complex, but overall it gives a nice effect, not too chaotic and not too messy (at least to me).
Digital Glitter contains black small glitter, larger silver square glitter (some of them seem to be also holographic), fairly fine bright red glitter and the whole base is filled with duo chrome glassflecky dust in gold--pink-purple  (most of the time it appears golden on nails).
I think it looks the best on white, as white base makes the red glitter stand out, I also like the contrast between white and black. It looks like some magical poppy candy treat. :) 1-2 coats in the photos, depending on the nail.



In artificial light you can see that some glitter has holographic quality.
W sztucznym świetle widać, że niektóre drobinki są holograficzne.


17 comments:

  1. oo ładny jest :D mi jednak bardzo podoba się w buteleczce , na paznokciach traci swój urok , ale i tak mi się podoba :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. no ten lakier to taki dziwak-kameleon, w sumie to co ma w butelce mało pokrywa się z rzeczywistością.
      ja zobaczyłam go gdzieś na jasnym lakierze i z taką myślą wybierałam, więc akurat jest zadowolona. :)

      Delete
  2. ten shimmer najładniejszy :>

    ReplyDelete
  3. bardzo ciekawy ten glitter :)

    ReplyDelete
  4. najpierw stwierdziłam, że muszę go mieć, potem pomyślałam, że jest taki sobie... O.o aż ostatnio w sklepie doszłam do wniosku: jak to możliwe, że go jeszcze nie mam?? :)

    ReplyDelete
  5. Bardzo fajna poświata taka złota :)

    ReplyDelete
  6. zawszę gdy patrzę na lakiery Orly chce je mieć jednak ten miałam w koszyku i zrezygnowałam z niego i teraz się cieszę bo nie jest mój.Bałam się że już wszystko mi się podoba a tu taka niespodzianka

    ReplyDelete
  7. So pretty *-* Great swatches!!!

    ReplyDelete
  8. Boski jest i wyglądał by pięknie właściwie na każdym lakierze bazowym!

    ReplyDelete
  9. Orly ma najlepsze glittery- koniec kropka. Podoba mi się właśnie ta różnorodność kształtów!

    PS Drugie zdjęcie do końca nie chce się wczytać :(

    ReplyDelete
  10. On jest genialny, na bieli wygląda super, ale na ciemnych kolorach również niebanalnie :) Mam go już jakiś czas, ale nawet nie nałożyłam na paznokcie,,,,jaka strata :( !!!!

    ReplyDelete
  11. całkiem fajnie prezentuje się z bielą :)

    ReplyDelete
  12. "magiczne makowo-wróżkowe słodycze"...? muszę go mieć! D:

    ReplyDelete
  13. Wygląda super na bieli :D Ciekawe jak zachowywałby się na innych kolorach :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Właśnie muszę pokombinować z innymi lakierami, doszłam do wniosku, że ten lakier ma jednak dużo większy potencjał. :D

      Delete
  14. Świetny, lubię takie makowe :D

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...