Wednesday, 22 January 2014

Did I tell you? H and M

H&M wypuścił nową stałą (tak mi się przynajmniej wydaje) linię lakierów parę miesięcy temu. Cena została taka sama, zmieniły się tylko butelki, są teraz dużo wygodniejsze (a właściwie rączki), łatwiej ich się używa - te stare jak pewnie pamiętacie są duże, szerokie i dziwaczne. Zmiana na plus.
Ten nazywa się Did I tell you? i to intensywny niebieski brokat w bezbarwnej bazie. Prawdę mówiąc chciałabym żeby zrobili więcej takich topperów (np. czerwony, fioletowy, turkusowy, biały, czarny). Mam naprawdę pełno brokatów, a ciągle łapię się na tym, że brakuje mi prostszych, jednolitych glitterów. Czasem już jestem zmęczona tymi bardziej szalonymi, wielokolorowymi topperami.
Maluje się nim dobrze, rozprowadza się w porządku, nie trzeba łowić brokatu i łatać pustych miejsc. Nałożyłam go błękitny, liliowy i granat (dla błysku, niekoniecznie kontrastu). Na pewno fajnie wygląda na wszystkich pastelach, nie mówiąc już o białym i czarnym. Na zdjęciach 1 warstwa (mniej więcej).

H&M released a new permanent (I guess) line of varnishes a couple of months ago. The price remained the same, but the bottles are a bit more comfy (cap actually), they're just easier to handle, in the old series we had weird, large black squarish caps. That was a good change!
This one is called Did I tell you? and it is bright blue glitter in a clear base. To be honest I wish they released more toppers like this one (e.g. red, magenta, turquoise, black, white). I've got loads of glitters in my stash but I'm missing simple, plain glitters. Sometimes I'm tired of crazy, multi-coloured toppers.
It also applies well, glitter spreads nicely and you don't really need to fish for it to avoid bald spots. I applied it over baby blue, lilac and navy blue (for sparkling but non-contrastive look). It'd look nice on all pastels, not to mention black and white. One coat more or less.


Base/Bazowy Sensique Blueberry Cookies
Base/Bazowy Sally Hansen Thinking of Blue
Base/Bazowy Colour Alike 490


14 comments:

  1. Na wszystkich kolorach wygląda super :) A zmiana buteleczki rzeczywiście na plus.

    ReplyDelete
  2. Bardzo mi się ten glitter podoba, szkoda, że w najbliższym mi HM nie ma kosmetyków :(

    ReplyDelete
  3. Na fiolecie ciemnym jest osom <3 szkiełka <3

    ReplyDelete
  4. Bardzo ładny! Mogłabyś podawać w takich notkach jakich lakierów używasz bazowo? Często wypatrzę coś fajnego i nie wiem co to jak np. tu ten granat/fiolet

    ReplyDelete
    Replies
    1. A, rzeczywiście, zawsze o tym zapominam. Zaraz uzupełnię post i dzięki za przypomnienie. ;)

      Delete
  5. na ciemniejszym niebieskim lakierze bazowym podoba mi się najbardziej :) nie jestem przekonana do lakierów H&M, ale niektóre glitery są bardzo kuszące :)
    pozdrawiam, A

    ReplyDelete
    Replies
    1. Teraz dodali chyba więcej tych brokatów, np. jakiś złoty, ale taki nietypowy odcień. Ja mam taki multi drobny, też bardzo fajny.
      Mam całkiem sporo lakierów z H&M i z większości jestem b. zadowolona (szczególnie pod względem trwałości).

      Delete
  6. Na lakierze Sensique wygląda pięknie :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...