Monday, 20 January 2014

Cherry Pie, Models Own

Ufff, w końcu zebrałam się do pokazania jakiejś Modelki. To jedna z moich ulubionych lakierowych marek, a tak rzadko je tutaj pokazuję, niedobrze!
Cherry Pie to naprawdę fajny metaliko-shimmer. Właściwe to nie umiem sprecyzować jakie ma wykończenie tak dokładnie, to coś pomiędzy... jest też nieco satynowy. Kolor to mieszanka złotawego brązu i czerwieni. Jeśli chcemy zostać przy spożywczej nomenklaturze (vide nazwa), powiedziałabym, że to taki kolor w stylu "rodzynki spotykają żurawiny". Maluje się nim bezproblemowo, na zdjęciach 2 warstwy. Ma dobre krycie i taką treściwą konsystencję (ale nie gęstą), po prostu nie ma wodnistej bazy jaka często trafia się w podobnych shimmerach. Wysycha szybko i dobrze mi się go nosiło. Postaram się wrzucać częściej Models Own na bloga i mam nadzieję, że załapię się na kilka nowości z ich 50% wyprzedaży.


Whoa, finally I got round to showing a Models Own varnish. It's one of my favourite nail polish brands and I hardly show them on my blog, that's not good!
Cherry Pie is a really cool vampy metallic-shimmer. Actually I cannot pin down its finish really, it's something in-between, a bit satine-like too. The shade is a mix of deep gold-ish brown and red. If we want to stick to food theme (v. the name), I'd say it's sort of 'raisin meets cranberry' shade. Application is fine, 2 coats here, coverage is good and its formula is rather dense (but not thick), it just doesn't have this watery base, like similar shimmers often have. It dries quickly and wears well. I'll try to show more of my Models Own, I also hope to get a couple of newer shades in their 50% sale.






14 comments:

  1. fajny :) taki... ciepły :p

    ReplyDelete
  2. Fajny, taki mroczny, ale zarazem kobiecy :D

    ReplyDelete
  3. Kolor jest super i przypomina moim zdaniem Cooper z H&M (ten malutki) który po raz pierwszy zobaczyłam u Ciebie i przepadłam... Mogłabyś zrobić porównanie tych dwóch lakierów? Cooper jest moim ulubionym lakierem a przynajmniej u mnie jest już niedostępny.. Szukałam w drogeriach czegoś podobnego ale jak kolor zbliżony to ma domieszkę niebieskich drobinek. Fajnie by było zobaczyć oba kolory na jednej ręce ;) Mam nadzieję, że Cię przekonałam do zrobienia projektu "dupe"

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pewnie, chętnie je porównam. Jakoś koło weekendu, bo teraz nie mam przy sobie ani tych lakierów ani aparatu. ;) Rzeczywiście są podobne, zapomnialam już o tym z H&M. Copper jest nieco złoty, a ten lekko czerwony, ale bardzo zbliżony klimat, aż jestem ciekawa jak wypadną. ;)

      Delete
  4. Bardzo podoba mi się ten kolor i miedziane drobinki :) Wygląda o wiele lepiej niż brąz ze złotem, a zwykle takimi drobinkami okraszane są brązy :)

    ReplyDelete
  5. Replies
    1. Ooo, muszę je porównać. ;) Wydaje mi się, że nie są takie same, ale to na pewno "ta sama bajka". ;)

      Delete
  6. kolorek nie mój ale brzydki nie jest :)

    ReplyDelete
  7. Piękny kolor i ten shimmer, cudo! Całość elegancko wygląda :)

    ReplyDelete
  8. Mam go, ale jakoś mnie nie rusza, pomalowałam nim chyba raz i tak leży sobie w szufladzie i czeka sama nie wiem na co, chyba na lepsze czasy :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...