Monday, 6 January 2014

3D Glaze 09, Golden Rose

3D Glaze 09, Golden Rose
Ten topper to prawdziwa piękność. Jestem raczej konserwatystką i takie lakiery najbardziej lubię jednak na czerni, według mnie daje to najładniejszy efekt. 09 to mieszanka typowego sześciokątnego brokatu w kolorze niebieskim (przełamanym zielenią), nieco drobniejszego fioletowo-niebieskiego, takiego królewskiego granatu, plus do tego wszystkiego drobne miedziane brokatowe kropki. Bezbarwna baza jest taka lejąca się i gęsta, ale brokat ładnie się rozprowadza i nie trzeba specjalnych akrobacji, żeby ładnie się nałożył. Baza jest taka specyficzna (tzn nie jest klejąca czy ciągnąca się, po prostu nakłada się jej sporo i trudno temu zapobiec), dlatego lepiej uniknąć nakładania zbyt wielu warstw tego lakieru. Zauważyłam, że z takimi bazami brokat wygląda trochę inaczej, nieco jak flakesy, bo brokat nie ma takiego lustrzanego odblasku i błysku, tylko wydaje się jakby był za szkłem. W pewien sposób stapia się z bazowym lakierem...pewnie za bardzo zakręciłam, ale mam nadzieję, że ktokolwiek zrozumiał o co mi chodziło. ;) W każdym razie ja uwielbiam ten topper, wygląda jak takie lekko rozmyte światła dużego miasta. Cudo *.*

3D Glaze 09, Golden Rose
That's a real beauty. I'm a conservative and I prefer to apply such toppers over black, it gives the best results in my mind at least. 09 is a mix of cyan blue hex glitter, smaller royal blurple glitter and the tiniest copper gold dots. The clear base is fairly runny and thick, the glitter spreads properly and you don't really need to fish for it. As I said, the base is rather thick (I mean, it's not goopy or anything, it just applies as thick coat), so it's better to avoid two thick coats. I also noticed that such bases make glitter look a bit flakies-like, what I mean is that glitter isn't super sparkling and mirror-like here, it rather looks as if you looked at it through glassy surface. It merges into the base somewhat...I think it makes no sense, I hope at least someone knows what I meant. I LOVE the way it looks, like blurry big city lights. *.*



18 comments:

  1. Oh wow, this one is beautiful! I have to buy so many Golden Rose nail polishes when I'm in Poland again! :D

    ReplyDelete
  2. Mam go i w rzeczywistości jest oszałamiający! Niesamowicie wygląda w wersji jaką Ty zaprezentowałaś :)))

    ReplyDelete
  3. ładny, chociaż raczej bym go sobie nie kupiła.:))

    ReplyDelete
  4. Co prawda brokatów nie lubię, ale ten efekt mi się podoba.

    ReplyDelete
  5. Magiczny ;) Skojarzenie z rozmytymi światłami miasta bardzo trafne :) Mnie jeszcze przypomina choinkę sąsiada odbijającą się w oknie :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. ooo tak, choinki widziane "z ulicy" też ;)

      Delete
  6. Zawsze podobają mi się Twoje opisy lakierów :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. A dziękuję, dziękuję, staram się. :D

      Delete
  7. Mi to bardzo przypomina cudowną galaktykę :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. a to też, ale nie chciałam tak sztampowo i wymyśliłam inne porównanie. :D

      Delete
  8. Trochę galaktycznie wygląda - fajny!
    Jak jest ze zmywaniem?

    ReplyDelete
    Replies
    1. w sumie podobnie jak z każdym brokatem, ale to właściwie jedna warstwa i nie ma go tak wiele na paznokciu, więc można jakoś przeżyć.

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...