Friday, 24 January 2014

36 Velvet Diamond, Misslyn

Wydaje mi się, że ten lakier nie ma żadnej nazwy poza #36, a Velvet Diamond to nazwa całej kolekcji. Biorąc pod uwagę moje lakiery i swatche, które widziałam w sieci, to Misslyn moim zdaniem wypuścił jedne z najładniejszych piasków - ładne kolory i jedna z najlepszych faktur (niektóre piaski są dla mnie zbyt nierówne albo zbyt błyszczące). Sam kolor to coś pomiędzy kolorem szampana i różowego złota. Według mnie jest wyszukany, ale też pasujący do niemal każdej okazji. 36 ma w sobie też większe drobinki brokatu, ale nie są to duże hexy - ogólnie jest taki subtelny ale zaraz robi wrażenie. Ma świetne iskierkowe wykończenie, widać je szczególnie w sztucznym świetle i słońcu. Drobinki błyszczą jak prawdziwe diamenty

I think this polish hasn't got any name, only #36 and I guess Velvet Diamond is the name of the whole collection. Judging from my polishes and some swatches I've seen online Misslyn has released one of the prettiest sand polishes - the colour selection is beautiful (I'm dying to get the blue one) and the texture itself is very nice as well (I find some of the sands to be too gritty/glossy). The shade is something between pale champagne gold and rose gold.  It's very sophisticated and wearable. It has bits of larger glitter but these are not big hexes, it's very subtle, yet impressive. It has a stunning sparkling finish, it is especially visible in artificial light/sunlight.The sparkles look exactly like diamonds.






13 comments:

  1. Ładnie się mieni. Masz dwie warstwy nałożone?

    ReplyDelete
  2. bardzo ładny! ja mam z Misslyn zieleń i niebieski :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ooo, ja właśnie chciałabym ten niebieski, mam nadzieję, że uda mi się go gdzieś jeszcze dorwać. ;)

      Delete
  3. aaa piękny, duży plus to ,to ,że ma taki delikatny odcień :)

    ReplyDelete
  4. Replies
    1. ja nawet bez pracy lubię takich nudziarze... no ale ten w sumie ciekawy jest. ;d

      Delete
  5. Przepiękny piasek! Od dawna poluję na błyskotkę w takim szampańskim kolorze :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. to gorąco polecam właśnie ten, bardzo ładny, stonowany i nietypowy przy okazji. chyba tylko OPI ma coś podobnego, ale cena i dostępność jeszcze gorsza. ;)

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...