Saturday, 11 January 2014

177 Confetti Celebration, My Secret

177 Confetti Celebration, My Secret
Mój pierwszy typ z czteroczęsciowej kolekcji Confetti. Uwielbiam niebieskie lakiery, chyba już każdy to wie. :) Ten wcale nie jest taki zwyczajny, wpada nieco w fiolet, trochę jest przybrudzony, to taka średniociemna, przykurzona niezapominajka wypełniona jasnozłotym i miedzianym brokatem (ten miedziany naprawdę wygląda jak miedź). Baza jest błyszcząca i przejrzysta, to taki pół żelek, właściwie przypomina trochę wodę. Ja nałożyłam 3 cienkie warstwy, ale 2 grubsze też wyglądają okej. Wysycha do prawie gładkiej powierzchni, brokat nie wystaje i tak naprawdę nie trzeba koniecznie nakładać topcoatu. Jak już pewnie wiecie, seria ta zawiera jeszcze podobną wersję w bieli, pomarańczy i czerwonym pomarańczu. Bardzo mi się marzy, żeby My Secret wypuściło więcej takich lakierów na wiosnę...np w pastelowym różu, błękitnym, liliowym, miętowym, limonkowym, pastelowo-żółtym albo w jaksrawym. Aaaach, tyle opcji!

177 Confetti Celebration, My Secret
It's my first pick from the 4-piece collection, I'm a true blue lover, you all know that, I suppose. ;)
It's not an obvious blue, a bit purplish, a bit dusty, I'd say it's a medium dusty periwinkle filled with greenish gold glitter and slightly larger copper glitter (it looks like real copper). The base is glossy and semi-jelly, it actually looks like water. I applied 3 thin coats, but 2 thicker would be fine as well. It dries to almost sleek surface, glitter isn't rough so applying topcoat isn't really necessary. The series contains also similar white version, pale orange and reddish orange. I wish they released more soon! I can totally see them for spring... in baby blue, baby pink, lilac, mint, lime, pale yellow, bright yellow. Awwww so many options!



17 comments:

  1. I really love the color and the way you describe it ^-^
    The glitter flakes make it even more interesting. I bet the white version looks cool as well hihi

    ReplyDelete
  2. Oj też go lubię i chcę inne kolory :D

    ReplyDelete
  3. ooo bardzo ładny jest :D najbardziej podobają mi się jego drobinki :D

    ReplyDelete
  4. Piękny jest, muszę obczaić ;D

    ReplyDelete
  5. Oooo tak gdyby zrobili takie pastele brałabym <3

    ReplyDelete
  6. Mnie jakoś ta seria nie przypadła do gustu, lecz i tak z całej kolekcji ten prezentuje się najlepiej. ;)

    ReplyDelete
  7. Mam tę serię i ten kolor obok białego to moi ulubieńcy :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. oj tak, biały też jest idealny.
      te dwa "zupowe" są zabawne, ja chyba z nimi poczekam na lato. ;)

      Delete
  8. Szczerze powiem, że wygląda całkiem nieźle tak jak jego brat bliźniak w odcieniu szarym.

    ReplyDelete
  9. Jest piękny! też go mam, i jeszcze biel :) a inne kolory mogliby wypuścić, limonka pewnie byłaby śliczna :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. taaak, i w ogóle neonowe na lato, z kolorowym brokatem a drugie z biało-czarnym. byłby idealne <3

      Delete
  10. This is really pretty! I love the glitter!

    ReplyDelete
  11. Ja mam tylko biel, bo reszta kolorów wydaje mi się niezbyt przemyślana. Mogliby rozsądniej dobrać drobinki do koloru bazy bo niektóre strasznie się "gryzą" .

    ReplyDelete
  12. Całkiem fajny :) Chociaż mój wybór padł na biały :]

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...