Friday, 27 December 2013

Typografia I, Colour Alike

Typografia I, Colour Alike
Na dzisiaj mam trochę mniej kontrowersyjny lakier, na szczęście. :D
I to piękny, ciepły fiolet. Nie jest to jednak często spotykany kolor, ja uwielbiam fioletowe lakiery (zwłaszcza te ciepłe) i takiego koloru szukałam naprawdę długo (coś podobnego trafiło mi się z Golden Rose, Rich Color - postaram się je niedługo porównać). Na żywo jest nieco mniej różowy, trudno to uchwycić, ale na pewno warto o nim pomyśleć, jeśli lubicie ciepłe fiolety, jest niespotykany. Do tego ładnie pachnie i maluje się prosto, bardzo dobrze kryje i ma taką "maślaną" formułę. Ma ładne wykończenie, szkliste i bardzo bardzo kremowe - wygląda tak soczyście i przytulnie. :)  Do kupienia oczywiście na www.colorowo.pl


Typografia I, Colour Alike
For today I've got a less controversial polish, luckily. :D
It's a very pretty warm purple. It's not a very common shade though, I'm a huge fan of purples (especially warm toned) and I've been looking for such purple hue for ages (I think I've got something similar from Golden Rose, Rich Color, I'll  try to compare them soon). It looks less pink in real life, it's quite difficult to capture, but it's worth buying if you love warm purples. This one is scented and application is super easily, it's very opaque and butter-like. It has a very nice, shiny finish and very very creamy formula. It looks so dense and cosy. You can buy them online at www.colorowo.pl



16 comments:

  1. Rzeczywiście piękny ten fiolet!

    ReplyDelete
  2. przepiękny odcień, bardzo lubię fiolety na paznokciach-paznokcie nie są nudne, ale jednocześnie nie przesadzone i pasuję praktycznie do wszystkiego :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. mam dokładnie takie same wrażenia, jeśli chodzi o fiolet na paznokciach. ;) do tego mało kto nosi jakieś dziwniejsze odcienie. :D

      Delete
  3. A ja wlaśnie nie lubię fioletów i ten mi się nie podoba :P

    ReplyDelete
  4. Śliczny jest, humor od razu się poprawia :D

    ReplyDelete
  5. on jest śliczny, ciekawe kiedy dojdę do jego recenzji, dopiero jestem na F :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. oj to jeszcze nie tak źle...a pewnie niedługo będzie dalszy ciąg. :D

      Delete
  6. Dobre określenie, że jest maślany :)) Piękny odcień!!!

    ReplyDelete
  7. super kolor, bardzo mi się podoba :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...