Sunday, 1 December 2013

Typografia D, Colour Alike

D Colour Alike
Dawno nie pokazywałam już nic z Typografi, więc pora nadrobić (szczególnie, że Typografia jest teraz przeceniona - dział Outlet na www.colorowo.pl - a poza tym do jutra jest darmowa przesyłka, nic tylko korzystać!)
D jest świetnym, takim lekko marchewkowym pomarańczem, bardzo lubię takie lakiery na jesień i fajnie sprawdzają się przy halloweenowych wzorkach (genialnie wyglądają połączone z czarnym i białym). Ten ma delikatny złoty shimmer/poświatę, ale mało widać to na samych paznokciach (możecie przyjrzeć się na butelce). Jeśli chodzi o krycie/malowanie, to wypada też bardzo dobrze. Gładko się nakłada i potrzebne są dwie cienkie warstwy. Jak wszystkie lakiery CA pachnie ładnie i delikatnie. Chciałabym niedługo pokazać ich holograficzne lakiery z PZN - módlcie się ze mną o słońce, żebym wreszcie mogła zrobić zdjęcia. :)


D Colour Alike
I haven't shown polishes from Typografia line for a long time, so it's high time to catch up (every time I say catch up, I think of a ketchup joke from Pulp Fiction :P). Anyways, I really like to wear orange polishes in autumn and it's great for Halloween period (it looks awesome with black/white nail art, really cool combo). This one has tiny golden sheen, but it's not very visible on nails (you can see it in the bottle a little). Application and coverage-wise it's really great, applies smoothly and covers in two coats. And like all Colour Alike polishes it is scented. :) Its fragrance is very light and subtle though, it's nothing overpowering. I'll try to show your some Colour Alike holographic polishes, let's just pray for sunshine so I can take photos!



www.colorowo.pl





8 comments:

  1. O ale ładny u ciebie, mi tak nie pasuje bardzo mimo to i tak go bardzo lubię :>

    ReplyDelete
    Replies
    1. no własnie mi chyba pasują pomarańczowe, a jakoś rzadko noszę, bo mam traumę po mega zafarbowanej płytce...ale muszę się przekonać od nowa. :D

      Delete
  2. podoba mi się, jest taki dyniowy :) i w sumie to chyba lepiej, że tego shimmeru nie widać na paznokciach ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. z tym halloweenowym miałam własnie na myśli, że jest taki dyniowy, ale chyba niejasno się wyraziłam. ;)

      Delete
  3. jedna z moich ulubionych pomarańczek! D-yńka <3

    ReplyDelete
  4. Lubię takie odcienie, super :)
    p.s. otagowałam Cię, jeśli masz ochote na zabawę to zapraszam :)
    http://lakierowe-abecadlo.blogspot.com/

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...