Tuesday, 31 December 2013

TOP 7 PALE GOLD POLISHES

I was actually planning on posting these before Christmas, but obviously I didn't have enough time! Gold is great for Christmas period, but I love it even more in the summer...but in fact, it's a very wearable shade, good for every season. I'm a goldie girl for sure. ;)
Anyway, I'd like to show you some of my favourite champagne/rose gold polishes in various finishes and within various price ranges.

Właściwie to planowałam umieścić ten post jeszcze przed świętami, no ale oczywiście nie wyrobiłam się!
Złoto chyba idealnie sprawdza się na ten świąteczny okres...ale ja dużo bardziej wolę nosić je latem. Chociaż tak naprawdę to uniwersalny kolor i jest tyle lakierowych opcji, że przez cały rok można go spokojnie dopasować (jak i każdy inny kolor zresztą). W każdym razie ja jestem sroką i złote lakiery kręcą mnie zdecydowanie. :)
Pokazuję moją ulubioną siódemkę, skupiając się na bladych, szampańskich, różanych odcieniach złota, o różnych wykończeniach i w różnym przedziale cenowym. Teraz mogłabym jeszcze dodać niedawno pokazywany Snow Dust 1 z Lovely. :)




Misslyn 36 labed as velvet diamond - it's a sand polish, but their description is perfect. It's very fine sand polish with larger hex pieces. Blingblastic. It looks amazing on nails, swatches soon. The shade is weird something between champange-gold-pink, it's fairly light, I'll wear it with a bit of tan for better look.

Misslyn 36 opisany przez firmę jako "velvet diamod" to bardzo iskrzący piasek, opis pasuje więc idealnie. Piasek jest bardzo bardzo drobny i błyszczący, ma też większe kawałki brokatu. Naprawdę wyjątkowo lśni - niedługo pokażę Wam zdjęcia na paznokciach. Sam odcień jest taki blady, beżowo-różowo-jasne złoto. U mnie lepiej sprawdzi się latem, poczekam na minimalną opaleniznę. 


Models Own. Champagne. Strong Foil. Perfection. 

Models Own. Champagne. Mocny foil. Perfekcja.




Golden Rose Jolly Jewels 103 is a foily rosey gold base with hex glitter in copperish and rose gold. Really nice combo and very original. I like it a lot.

Golden Rose Jolly Jewels 103 to foliowa różowo-złota baza z sześciokątnym brokatem w podobnym odcieniu i dodatkowo z takim cieplejszym złotym, nawet lekko miedzianym, ale wpasującym się w tonację tego jaśniejszego odciania. Bardzo fajna kombinacja i dość niespotykana.



China Glaze Champagne Kisses is a  beige/rose/champange gold shimmer, it's very fine, very sparkling. It looks like glitter sand (beach sand that is). Beaches for drag queens. :D Cool for layering as well, but it's rather dense.

China Glaze Champagne Kisses to beżowo-różowo-szampańsko złoty shimmer. Bardzo drobny, bardzo iskrzący. Wygląda jak taki brokatowy piasek (chodzi mi o taki z plaży, a nie wykończenie)...jak plaża dla drag queens. :D Fajnie można wykorzystać go w layeringu, ale drobinki są raczej gęste.





Essie Beyond Cozy  similar to China Glaze's Champagne Kisses, but even cooler, more beige-ish. It's like a mixture of silver/gold, it's hard to tell whether it's cool toned gold or warm toned silver.

Essie Beyond Cozy podobny do Champagne Kisses z ChG, ale jest jeszcze chłodniejszy, bledszy, bardziej beżowy. To taka dziwna mieszanka złota i srebra - trudno ocenić czy jest to chłodny odcień złota czy ciepłe srebro.


OPI Wonderous Star  the base very similar to Beyond Cozy, but it has matte black hex glitter suspended in it. I also think it's even more sparkling, metallic, light reflecting. Could I just put black topper over Beyond Cozy? Hell yes. :P I like OPI better though...

OPI Wonderous Star ma bazę podobną do Beyond Cozy, ale ma w sobie również czarne matowe hexy. Dla mnie świetne połączenie. Wydaje mi się, że baza OPI jest jednak bardziej iskrząca, metaliczna, odbijająca światło. Jednak czy mogłabym po prostu nałożyć czarny topper na Beyond Cozy Essie? No cóż, zdecydowanie. :P Ale i tak jakoś wolę OPI...OPI to OPI.


IsaDora Gold Sparkles. This one is the goldest of all, but still fairly pale and not very much yellowed, just slightly. It's my favourite golden foil, very strong and with tiny golden sparkles.  Good quality, comfortable brush, no brush strokes visible.

IsaDora Gold Sparkles. Ten jest najbardziej złoty ze wszystkich, ale nadal dość blady, tylko nieznacznie "zażółcony". To mój ulubiony złoty foil, bardzo mocny, ma też takie małe, złote iskierki. Dobra jakość, wygodny pędzelek, gładka tafla bez widocznych śladów pędzelka.


Hope you like my happy seven. :) Let me know if you would like to see other favourites of mine. Either by shade/finish/brand. I'm really looking forward doing such posts, so feel free to leave your suggestions in the comments. 
I think I won't manage to create My Top  2013 Polishes, as I'm in a different town at the moment and I just cannot select so few polishes. :D

Mam nadzieję, że spodobała Wam się moja wesoła siódemka. :) Dajcie mi znać czy chciałybyście pooglądać jakichś innych moich ulubieńców, może być kolorami/wykończeniami/firmami - obojętne. Bardzo lubię takie posty, więc chętnie przeczytam Wasze sugestie w komentarzach.
Wydaje mi się, że nie ogarnę mojego topu lakierów z 2013. Po pierwsze jestem teraz w innym mieście, a po drugie nie umiem wybrać tylko kilku lakierów. :D


 
                                                     !UPDATE  * AKTUALIZACJA!











7 comments:

  1. I still regret that I didn't bought "Behind Cozy" last winter. I thought that I don't need it but well ... it is so pretty that I wish that I would own it now.

    ReplyDelete
  2. Bardzo fajne zestawienie, chociaż ja akurat fanką złotych lakierów nie jestem to co nieco wpadło mi w oko ;). Szkoda tylko że nie pokazałaś słoczy dla porównania. Dawaj więcej takich zestawień!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wiem, wiem. Kupuję już wzorniki i następne będę już pokazywać na wzornikach. Ten też uaktualnię, na razie będą kusić z butelek. :))

      Delete
  3. Bardzo lubię zarówno GR JJ jak i Beyond Cozy.

    Szcześliwego Nowego Roku!

    ReplyDelete
  4. They look like gorgeous colours!! I don't own any colour like this, but I absolutely have to buy one *-*

    ReplyDelete
  5. szkoda, że bez swatchy :)
    JJ jak dla mnie wygrywa :D

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...