Thursday, 19 December 2013

Spooky Haul!!

Halo Halo
Ostatnio mam wrażenie, że trochę zaniedbuję Whale's Nails...ale staram się zająć teraz trochę innymi rzeczami, np malowaniem (obrazów, nie paznokci!), nauką-powtórką francuskiego i oglądaniem masy filmów. Ale na pewno nie przestanę blogować, nie ma takiej opcji na razie. Dzisiaj chciałam pokazać olbrzymi Spooky Haul. WSZYSTKIE laksy dostałam od Spooky Nails jako pourodzinowy i przedświąteczny prezent. Mam szczęście, no nie? :D Patrzcie i podziwiajcie! No i dajcie znać co mam swatchować. Ja stanawiam na OPI, Golden Rose, Kiko...nie wiem, wszystkie są ekstra! <3

Hello ladies,
I've got a feeling that I've been neglecting Whale's Nails lately... but I'm also trying to focus on different things, like painting (paintigs, not nails!), learning French, watching loads of films. I'm giving up the blog though, that's for sure. Today I want to show you my great Spooky Haul, ALL the polishes I received from Spooky Nails as post-birthday, pre-Christmas gift. I'm lucky, innit? :D Feel free to have a look and admire. And let me know what should I swatch first! I'm in love with OPI, Golden Rose, Kiko...well everything's great! <3





This part rings spring to me. I cannot wait for spring and new spring nail polish. <3
Ta część kojarzy mi się już trochę z wiosną. Nie mogę się już jej doczekać, nie mówiąc o wiosennych nowych lakierach. <3





12 comments:

  1. Piaskowy OPI, p2, no i ten piękny KIKO... Właśnie te chciałabym zobaczyć najpierw :D

    ReplyDelete
  2. ojjj lakiery są przepiękne, wiem ile daje radości kilka takich buteleczek <3

    ReplyDelete
  3. A ja chciałabym zobaczyć zielono seledynowy Carnival :)

    ReplyDelete
  4. Pięknie razem wyglądają. Feria barw.

    ReplyDelete
  5. O kurcze, sama bym chciała dostać taki zestaw ;)

    ReplyDelete
  6. :) dobrze, że nie porzuciłaś malowania...paznokci i nie tylko ^__^
    Mnie jakoś ciekawi ta Isabelle, bo wieeeeki temu miałam jedną :)

    ReplyDelete
  7. BYS i Vipera u mnie się nie sprawdziły, jestem ciekawa, jakie Ty będziesz miała o nich zdanie. :)

    ReplyDelete
  8. Peggy Sage :) mam kilka typów z tej firmy ale na polskich blogach ciężko znaleźć o nich opinie

    ReplyDelete
  9. ale fajnie :) ja tez ostatnio dostałam od pewnej blogerki całkiem sporą gromadkę lakierów :D

    ReplyDelete
  10. ile dobroci :D zazdroszczę :D

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...