Sunday, 29 December 2013

Snow Dust 1, Lovely

Snow Dust 1, Lovely
Początkowo podchodziłam do piasków trochę jak pies do jeża. Podobały mi się właściwie...ale udawałam, że wcale nie potrzebuję tak wiele kolorów - no cóż, nie mogło to wiecznie trwać. :D Ten jest bardzo ładny, blade, raczej chłodne złoto z niewielkim dodatkiem złotego, większego brokatu - bardzo podoba mi się ten kolor, taki trochę w stylu champańskiego złota. Poza tym jest bardzo bardzo iskrzący, drobinkowy, wygląda prawie jak bardzo drobny glitter - trudno to jakoś uchwycić na zdjęciach, szczególnie, że ostatnio nie mogłam trafić na słoneczną pogodę. To raczej taki świąteczny/zimowy kolor, ale ja raczej będę nosić go latem - będzie wyglądał lepiej, kiedy trochę się opalę. Maluje się nim łatwo, dwie cienkie i kompletnie bezproblemowe warstwy.

Snow Dust 1, Lovely
I was really reserved when it came to sand polishes at the beginning. I mean, I like them but I pretended I don't need many shades - it couldn't last long. This one is a real pretty, lovely pale, cool toned gold with sparse large glitter pieces - it's a very pretty shade, a bit like champagne gold.  It's also very sparkly, it almost looks like a very fine glitter - but somehow it's difficult to capture in the photos. Even though it's a very festive/winter shade, I'd rather wear it in the summer - it'll look better on me once a get a bit of a tan. It applies fine, two thin and easy coats here.





13 comments:

  1. Na zdjęciach on mi się szalenie podoba, wiem jednak że będę się źle czuła w tym odcieniu i tak mi się udaje go nie kupować ;)

    ReplyDelete
  2. Piękny jak cała seria snwo dust :)

    ReplyDelete
  3. jezuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu

    no i u ciebie mi się spodobał, niech to szlag :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oj raczej nie jest super oryginalny, nie ten, to inny. :P

      Delete
  4. Jest piękny! Chyba jednak będę musiała kupić kolejny lakier do paznokci.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nie wiem czy jeszcze na niego trafisz, bo to była limitowana edycja, ale Golden Rose ma dość podobny, z tego co słyszałam. ;)

      Delete
    2. A który/jaki z GR? Bo mi się nie udało nigdzie dostać tego złotka, a właśnie ono mi się podoba :(

      Najlepszego w 2014 roku!

      Delete
  5. zakochałam się w nim od pierwszego ujrzenia :)

    ReplyDelete
  6. prześliczny, szkoda że ja nie zdążyłam u siebie zakupić i już ich nie ma ;/

    ReplyDelete
  7. Piękny ja musiałam kupić wszystkie trzy :D

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...