Sunday, 22 December 2013

putney bridge, nails inc. vs. Inglot

putney bridge, nails inc.
Na dziś fioletowa piękność z nails inc. Mam słabość do fioletów tego typu, uwielbiam je mieć i nosić (rzadko też widuję je u kogoś, więc mnie to kręci). Ten akurat na paznokciach robi się sporo ciemniejszy niż w butelce, ale i tak jest bardzo ładny. Opisałabym go jako ciemny, przykurzony liliowy-bzowy (te kwiaty nie bywają chyba ciemne, więc to porównanie raczej nie ma sensu, hah). Myślałam, że będzie podobny do Inglota 948, bo w butelkach są niemal identyczne...ale w związku z tym, że Putney Bridge ciemnieje po nałożeniu, to całkiem inne lakiery. Bardzo się cieszę, bo nie lubię mieć klonów, a do tego nails inc trafił mi się w zestawie, więc nie miałam większego wyboru. Inglot 948 normalnie wygląda na nieco ciemniejszy i głębszy, ale tutaj chyba przez kontrast z nails inc. robi się jaśniejszy. W każdym razie mają w sobie coś podobnego, ale Inglot to zdecydowanie czysty odcień fioletu. 
Aha, i przepraszam za bycie mało świąteczną na blogu, nie wiem co mi się stało...zawsze lubiłam ten świąteczny klimat!

putney bridge, nails inc.
A purple beauty from nails inc. for today. I have a crush on such purples, I love to own them and to wear them. This one looks a bit darker on nails than in the bottle, but it's still pretty. I'd describe is a dark, dusty lilac (not sure if lilacs can be dark, I guess it makes no sense). Application is flawless, it's very opaque and smooth (basically a one-coater, but I applied two thin). I thought it's going to be similar to Inglot 948, they're so similar in the bottles...but since Putney Bridge applies darker, they're completely different polishes and I'm happy about it, because I don't like having dupes (I got nails inc. in a set, so I had little choice). Inglot 948 normally looks a little darker and deeper too, I guess it appears lighter against nails inc, by contrast or something...Generally they're in a similar vein, but Inglot is definitely a clean purple shade. Oh, and apologies for not being festive on my blog, I don't know what has happened to me, usually I loved the Christmas spirit!








7 comments:

  1. Śliczny, choć Inglot chyba bardziej do mnie przemawia ;D

    ReplyDelete
  2. Inglot fajniejszy ale NI też niczego sobie. Czemu ja nie noszę takich fioletów ja się pytam?

    ReplyDelete
  3. inglot wygląda ładniej, ale w zestawie oba są super !

    ReplyDelete
  4. Cudowny odcień, jestem fanką taki kolorów :)

    ReplyDelete
  5. Straightforward and well written, thank you for the info
    Dog training Games

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...