Sunday, 15 December 2013

Nail Art Sunday: Sensique Art Nails

Halo Halo
Długo już nie przygotowywałam żadnej notki z cyklu niedzielnych wzorków. Cieszę się, że w końcu z tym wracam, wreszcie znalazłam chwilę wolnego czasu i mam odpowiednie narzędzia, żeby pobawić się we wzorki. Znowu zdecydowałam się na geometryczny wzorek i podoba mi się to połączenie kolorystyczne...biały-czerwony-czarny jest dla mnie ponadczasowe. Użyłam tutaj lakierów Sensique Art Nails przeznaczonych do robienia wzorków i zdobień, z wyglądu i pojemności przypominają normalne lakiery, tylko mają wąskie pędzelki (ostatcznie też łatwo pomalować nimi całe paznokcie, ale potrzeba tu trochę wprawy). Łatwo nimi operować i mają dobre krycie (czerwony jest nieco żelkowy, ale i tak ładnie pokrywa). Trochę wyszłam z wprawy, więc wzorki nie są idealne, ale z daleka paznokcie wyglądają naprawdę fajnie (nie zabrzmiało to skromnie, ale naprawdę mi się spodobało:D). No i do tego sam wzorek jest trochę retro. <3

Hello!
I haven't prepared any Nail Art Sunday post for ages! I'm glad to be back, I finally got some spare time and proper tools to create something new. As usual, I'm into geometric designs and I really like this colour combo here...white-red-black is so timeless to me. I used Sensique nail art polishes, they're like regular polishes, but have thin nail art brushes. They're easy to handle and have good opacity (red has a slightly jellish finish, but it still covers well). I haven't practiced for a long time, so it's a bit imperfect, but from a distance it looks really great (it doesn't sound very humble, but it's really cool. :D). It looks a bit retro-like. <3





Right Hand
Left Hand



9 comments:

  1. Świetnie! nawet równo wyszło, bardzo mi się podoba, muszę sobie kupić te lakiery :)

    ReplyDelete
  2. O, fajny pomysł, muszę spróbować ;D

    ReplyDelete
  3. wow, super ten wzorek wyszedł :) mnie te lakiery z cienkimi pędzelkami nie kuszą bo przecież po to mam farby akrylowe i pędzelki :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. też zwykle używam farb akrylowych, ale lubię czasem takie gadżety do wzorków, szczególnie białe i czarne - zawsze się przydają i nigdy ich za dużo. :))

      Delete
  4. Extra! Na pewno zajęło Ci to sporo czasu ale było warto :)

    ReplyDelete
  5. super wyglądają :) mi pewnie nie chciałoby się z tym bawić :P

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...